أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۰۱۳۹۷
زمان انتشار: ۱۴:۳۳     ۱۳ اسفند ۱۳۹۳
رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی و اورژانس دانشگاه علوم پزشکی شیراز گفت: خدمت‌رسانی به دانشجویان دانشگاه شیراز که از ساعت 22 دوشنبه 11 اسفند آغاز شده است، همچنان ادامه دارد.

به گزارش ایسنا، دکتر محمدرضا عالی‌منش اعلام کرد: ساعت 22 و 20 دقیقه دوشنبه 11 اسفند اولین مورد تماس با مرکز اورژانس در خصوص نیاز به خدمات درمانی برای دانشجویان ساکن در خوابگاه دانشگاه شیراز برقرار شد.

وی با بیان اینکه درخواست امداد در اولین تماس برای 6 دانشجو بود، گفت: پس از اعزام آمبولانس به خوابگاه، از طرف مسئولان خوابگاه اعلام شد که دانشجویان نیازمند به خدمات درمانی اورژانس، در خوابگاه‌های مختلف پراکنده هستند، لذا پس از بررسی وضعیت توسط نیروهای اورژانس، 4 دستگاه آمبولانس، یک دستگاه اتوبوس آمبولانس و خودروی فرماندهی اورژانس به همراه دو پزشک،دو پرستار خانم و سه پرستار مرد، علاوه بر نیروهای اتوبوس آمبولانس و آمبولانس‌ها، به محل اعزام شدند .

او اضافه کرد: ارائه خدمات توسط تیم اعزامی به دانشگاه شیراز تا ساعت 3 بامداد امروز سه‌شنبه 12 اسفند ادامه داشت و 33 دانشجو در خوابگاه درمان شده و دو نفر نیز به بیمارستان منتقل شدند.

عالی‌منش گفت: حدود ساعت 9 و 20 دقیقه صبح ، 12 اسفند، مجددا از مجتمع خوابگاهی دانشگاه شیراز با اورژانس در خصوص 10 مورد دانشجوی جدید مبتلا به علائم مسمومیت تماس گرفته شد، که نیروهای اورژانس دانشگاه علوم پزشکی شیراز به سرعت به محل اعزام شدند .

وی ادامه داد: در این مرحله نیز دانشگاه علوم پزشکی شیراز با اعزام دو دستگاه اتوبوس آمبولانس جدید، سه دستگاه آمبولانس و 15 نفر نیروی درمانی، بجز نیروهای حاضر در آمبولانس و اتوبوس آمبولانس‌ها، خدمت رسانی به دانشجویان را آغاز کردند و تا ساعت 16 عصر امروز به حدود 100 دانشجو خدمات درمانی ارایه شد و دو دانشجوی دیگر نیز برای دریافت خدمات بیشتر به بیمارستان اعزام شدند .

عالی‌منش گفت: پس از ساعت 16 نیز، اورژانس دانشگاه علوم پزشکی شیراز توسط سه پزشک، 12 پرستار و نیروهای امدادی دو آمبولانس، در حال خدمات رسانی در خوابگاه ها هستند .

وی بیان کرد : یک متخصص داخلی نیز از دانشگاه علوم پزشکی شیراز، دانشجویان را ویزیت کرد و نمونه‌گیری‌های لازم نیز انجام شد .

براساس این گزارش، پس از وقوع این مسئله، بیمارستان‌های شهید فقیهی و حضرت علی‌اصغر (ع) دانشگاه علوم پزشکی شیراز برای ارایه خدمات مورد نیاز به دانشجویان آماده بودند و از شامگاه یازدهم تا ساعت 16 دوازدهم اسفند به بیش از 40 دانشجوی مراجعه کننده از خوابگاه‌های دانشگاه شیراز، خدمات درمانی ارایه کرده‌اند .


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها