أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۰۱۴۰۲
زمان انتشار: ۰۲:۰۰     ۱۴ اسفند ۱۳۹۳
سرمربی تیم پرسپولیس می گوید امیدوار است روند خوب سرخ‌ها در آسیا، باز هم ادامه داشته باشد.

به گزارش پایگاه 598،حمید درخشان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، درباره دیدار پرسپولیس مقابل بنیادکار ازبکستان اظهار کرد: به نظر من بازی خوبی بود اما برای ما واقعا سخت بود اما در آنجا شرایط برای بازیکنان بنیادکار کاملا مساعد بود.

وی افزود: البته ما تیم حریف را به خوبی آنالیز کرده بودیم و می دانستیم که چگونه باید مقابل آنها بازی کنیم و با انجام یک بازی هوشمندانه نقاط قوت حریف را از کار انداختیم. بخشی از برنامه‌های ما این بود که سعی کنیم فرصتی را به دست بیاوریم و دروازه حریف را باز کنیم. خدا را شکر که این اتفاق رخ داد و توانستیم با یک گل به پیروزی برسیم.

او در ادامه با انتقاد از شرایط داوری نیز اظهار کرد: داور می‌توانست یک پنالتی دیگر برای ما بگیرد، اما نگرفت و این پنالتی سوخت. اگر این اتفاق رخ می داد آرامش تیمی ما هم بیشتر می‌شد. در مجموع من از کار بازیکنانم رضایت کامل دارم و از همه آنها تشکر می‌کنم. بازیکنان ما خیلی خوب و منطقی بازی کردند و نشان دادند که پرسپولیس قدرت زیادی دارد.

سرمربی تیم پرسپولیس در بخش دیگری از صحبت‌های خود به دیدار تیمش مقابل النصر عربستان اشاره کرد و گفت: امیدوارم که مقابل تیم النصر هم همین گونه بازی کنیم. من تا حدودی از تیم النصر شناخت دارم و می دانم که آنها چه تیم خوبی هستند. درست است که بازی قبلی خود را با تساوی به پایان برد اما این تیم یکی از تیم‌های قدرتمند گروه است و می‌تواند برای ما مشکل ساز شود. ما با آمادگی کامل به مصاف آنها می رویم و امیدواریم که بتوانیم سه امتیاز آن دیدار را هم بگیریم و آسوده تر به دور بعد فکر کنیم.

درخشان در ادامه درباره خط دفاع تیمش هم گفت: ما روی سیستم دفاعی تیم‌مان کار کرده‌ایم و در تعطیلات لیگ سعی کردیم اشکالاتمان را برطرف کنیم. خوشحالم که بازیکنان‌مان بی اشتباه بازی کردند و موقعیت‌های کمی به حریف دادند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا قبل از آغاز لیگ قهرمانان آسیا تصور می کردید پرسپولیس مقتدرانه صدرنشین گروه باشد به ایسنا، گفت: من قبل از آغاز این رقابت‌ها فکر می کردم می‌توانیم نتایج خوبی در آسیا بگیریم. من قبل از آغاز لیگ قهرمانان آسیا بارها گفته بودم که بازی‌های این تورنمنت با لیگ داخلی متفاوت است. خوشحالم که در این رقابت‌ها توانسته‌ایم تا به این جا هم خوب بازی کنیم و هم خوب نتیجه‌ بگیریم.

درخشان در پاسخ به این سوال که آیا پرسپولیس می‌تواند حداقل به جمع چهار تیم برتر آسیا صعود کند؟ گفت: ما تلاش می‌کنیم تا بهترین روند را داشته باشیم و نگاه‌مان این است که نتایج خوبی را در لیگ قهرمانان آسیا به دست بیاوریم. من هیچ قولی در این باره نمی‌دهم، اما تلاشم بر این است که بهترین نتایج را بگیریم.

او درباره این که آیا این روند خوب پرسپولیس در آسیا در لیگ برتر هم ادامه خواهد داشت؟ اضافه کرد: همان طور که گفتم لیگ با جام باشگاه‌های آسیا متفاوت است. در لیگ ایران تیم‌ها بسته بازی می‌کنند و فوتبال بازی کردن مقابل آنها واقعا سخت است، اما من امیدوارم که همین روند را در لیگ ادامه دهیم و در انتهای فصل رتبه خوبی را برای پرسپولیس کسب کنیم.

سرمربی تیم پرسپولیس در ادامه در پاسخ به این سوال که آیا با حضور نژاد فلاح مشکلات مالی باشگاه برطرف شده است، گفت: مشکلات تا حدودی حل شده است و امیدوارم که بعد از این نیز این روند ادامه داشته باشد و مشکلات این باشگاه حل شود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها