کد خبر: ۳۰۱۴۰۳
زمان انتشار: ۰۲:۰۰     ۱۴ اسفند ۱۳۹۳
پیشکسوت باشگاه پرسپولیس می‌گوید این تیم نباید با پیروزی مقابل بنیادکار مغرور شود. او هم‌چنین تاکید دارد که حمید درخشان باید بماند چون صمیمیت را به تیم آورده است.

به گزارش پایگاه 598،فرشاد پیوس در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، درباره پیروزی پرسپولیس مقابل بنیادکار، اظهارکرد: بازی زیبایی را از پرسپولیس شاهد بودیم. پرسپولیس مقابل بنیادکار یک روز خوب را پشت سر گذاشت.

او در ادامه درباره عملکرد حمید درخشان نیز گفت: من از همان ابتدا از حضور درخشان در پرسپولیس حمایت کردم او باید می‌ماند و کار می‌کرد. عملکرد درخشان مثبت بود و توانسته دوستی و صمیمیت را در تیم ایجاد کند و این موضوع در روند موفقیت پرسپولیس تاثیرگذار بوده است.

پیوس در ادامه صحبت‌های خود، درباره مسائل فنی دیدار پرسپولیس و بنیادکار ازبکستان، اظهار کرد: پرسپولیس در ابتدا بازی خوبی به نمایش گذاشت و حریف را کنترل کرد. محمد نوری در میانه میدان عملکرد خوبی داشت و با پاس‌های دقیق مهاجمان را در موقعیت گلزنی قرار می داد. تک گل پرسپولیس روی پاس زیبای نوری به دست آمد که این موضوع توانایی‌های او را نشان می‌دهد.

او افزود: بنیاد کار هم یک تیم حرفه‌ای است. پرسپولیس در نیمه دوم کمی عقب کشید و سعی داشت روی ضد حمله دروازه حریف را تهدید کند. در این امر هم موفق عمل کرد.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس در ادامه با بیان این که پرسپولیس نباید با پیروزی مقابل بنیادکار مغرور شود، اضافه کرد: کادرفنی باید تدبیری را اتخاذ کند که این روند ادامه داشته باشد. این تیم باید در لیگ هم زیبا بازی کند و نتیجه‌ بگیرد.

ایسنا

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها