أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۰۱۴۰۷
زمان انتشار: ۰۱:۳۷     ۱۴ اسفند ۱۳۹۳
مديرعامل اسبق باشگاه پرسپوليس گفت: آنهايي که مي‌گويند درخشان از کي‌روش الگو گرفته آيا بايد به آنها بگوييم کي‌روش هم از مورينيو تقليد کرده است؟!
به گزارش پایگاه 598، امیر عابدینی در مورد پیروزی پرسپولیس مقابل بنیادکار ازبکستان گفت: پرسپولیس در این بازی خیلی خوب بازی کرد و آنهایی که از من خرده می‌گرفتند که چرا از درخشان حمایت می‌کنید حالا نتیجه‌اش را دیدند. باید به مربی فرصت داد و درخشان کارش را به خوبی انجام داد و اکنون در آسیا نتیجه‌اش را دید. تیم پرسپولیس اکنون شکل گرفته و سرعتی و رو به جلو حرکت می‌کند.

وی با اشاره به صحبت‌های منتقدین درخشان و اینکه می‌گویند او از کی‌روش الگو گرفت و پیروز شد، گفت: این حرف درستی نیست. برخی فرمول‌های فوتبال هست که مربیان آنها را می‌شناسند و اگر 2 مربی تیم‌شان را به یک شکل بچینند معنایش آن است که آنها در یک مسیر علمی قدم برمی‌دارند. مثلا آیا درست است بگوییم کی‌روش خودش از مورینیو الگو گرفته که اینگونه بازی می‌کند؟

عابدینی تصریح کرد: بازی پرسپولیس مقابل بنیادکار لذت‌بخش بود با منطق و برنامه بازی کرد.

فارس
اخبار ویژه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها