کد خبر: ۳۰۱۴۰۹
زمان انتشار: ۱۴:۵۳     ۱۳ اسفند ۱۳۹۳
نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی به ساخت و ساز پروژه درب شمالی مجلس انتقاد کرد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از ایسنا، حسن کامران در تذکری شفاهی با اشاره به نام صاحب این پروژه گفت: به چه دلیلی بدون مراعات تشریفات و هماهنگی با بخش فنی مجلس پروژه در شمالی مجلس را انجام می‌دهند؟

او ادامه داد: اگر در مجلس با ترک تشریفات پروژه عمرانی صورت گیرد از دولت و قوه قضائیه چه توقعی می‌توان داشت؟ این مسأله بودار است.

کامران از ابوترابی فرد که ریاست جلسه را بر عهده داشت نیز انتقاد کرد و گفت: نباید اجازه بدهیم ترک تشریفات در مجلس رشد کند. جدا از مسائل امنیتی دیوار 1.5 متری با بوتن 270 در کجا وجود دارد؟ در سال اقتصاد مقاومتی چگونه اجازه می‌دهید این ریخت‌ و پاش‌ها صورت بگیرد؟ خیلی از نمایندگان هم ناراضی هستند.

نماینده اصفهان از شرکت فولاد نیز به دلیل نپرداختن حق و حقو کارگران انتقاد کرد و به عنوان عضو ناظر مجلس در شورای نظارت بر سفرهای خارجی کشور، تأکید کرد: سفرهای خارجی هنوز هم بی‌رویه انجام می‌شود.

به گزارش ایسنا، ابوترابی فرد در پایان تذکر کامران، تصریح کرد که او نیز از معاونت اجرایی مجلس خواسته در مورد ساخت وسازهای اخیر توضیح دهند و مجمع نمایندگان تهران نیز مسئولان مربوطه را دعوت کرده تا در جلسه‌ای برای توضیح حضور داشته باشند.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها