أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۰۱۴۱۰
زمان انتشار: ۰۱:۳۷     ۱۴ اسفند ۱۳۹۳
نفتي هاي مسجدسليمان پس از اعتصاب هاي متعدد در تعطيلي 2 هفته اي ليگ اين هفته در بازي حساسي به مصاف آبي‌پوشان تهراني مي‌ روند.
به گزارش پایگاه 598، حامد محمودی در مورد شرایط نفت‌مسجدسلیمان گفت: بعد از بازی با تراکتورسازی تیم مان تقریبا 10 روز به دلیل مسائل مالی تمرین نکرد، البته دوست ندارم راجع به این مشکلات صحبت کنم چون یک مساله تکراری است و تا این لحظه که دارم با شما صحبت می‌ کنم، کماکان شرایط به مانند قبل ادامه دارد.

این مدافع که بازی رفت با استقلال را به دلیل محرومیت از دست داد، در این رابطه ادامه داد: در بازی رفت با استقلال به دلیل اینکه در بازی با تراکتور کارت گرفته بودم نتوانستم بازی کنم ولی این بار هم خیلی امیدوارم که بتوانیم آبی ها را در تهران غافلگیر و تاریخ را تکرار کنیم و مثل پارسال که استقلال را در اهواز همراه با استقلال صنعتی شکست دادیم، همین اتفاق را تکرار کنیم. بدون شک فقط برای 3 امتیاز به تهران می‌ آییم.

بازیکن نفت‌مسجدسلیمان در پایان افزود: تیم نفت و شهر مسجدسلیمان واقعا امسال مظلوم واقع شد درست است که مجموعه ما امسال پول نداشت ولی حداقل تیم داشتیم برعکس خیلی از تیم ها که پول دارند ولی تیم ندارند. روزهای خوب می‌ آیند فقط کمی صبر لازم است، ما نباید مقابل مشکلات کم بیاوریم، فوتبال نوسانات زیادی دارد ولی کسانی موفق می‌ شوند که با هر شرایطی کنار بیایند.

ورزش سه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها