يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۳۰۱۴۱۱
زمان انتشار: ۱۴:۵۴     ۱۳ اسفند ۱۳۹۳
معاون مطبوعاتی وزیر ارشاد گفت: روزنامه جام‌جم برای من مصداق عشق اول است.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از تسنیم، حسین انتظامی در مراسم تودیع و معارفه مدیران مسئول روزنامه جام‌جم که در محل سالن اجتماعات مسجد الغدیر برگزار شد، اظهار داشت: در این مراسم با توجه به نخستین سابقه مدیریتی من در روزنامه جام‌جم حس خاصی دارم و این روزنامه برای من مصداق عشق اول است.

وی ادامه داد: به آقای مقدم خداقوت می‌گویم؛ من آقای مقدم را از روزنامه رسالت و اوایل دهه هفتاد می‌شناسم؛ اخلاق خوب، طبع متواضع و حریت در عین تسلط حرفه‌ای از ویژگی‌های وی است. در طی چند سال گذشته نیز هر زمان که بنده در نهاد نمایندگی مدیران مسئول نشریات از وی کمک خواستم دریغ نکردند.

انتظامی در پایان گفت: آقای عنادی هم از دوستان قدیم ما هستند و برای ایشان آرزوی موفقیت دارم.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها