أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۰۱۴۱۸
زمان انتشار: ۲۰:۰۶     ۱۳ اسفند ۱۳۹۳
مدير روابط عمومي تيم فوتبال تراکتورسازي گفت: درگيري فيزيکي بين مهدي کياني و فرشاد احمدزاده به وجود نيامد و اين مسئله فقط يک اتفاق فوتبالي و برخورد 2 بازيکن در جريان فوتبال بود.
به گزارش پایگاه 598،به نقل از فارس،‌ تراکتورسازی تبریز در دیداری از لیگ قهرمانان آسیا از ساعت 16 در ورزشگاه یادگار امام تبریز به مصاف الاهلی امارات می‌رود.

در برخی از رسانه خبری مبنی بر درگیری فیزیکی فرشاد احمدزاده و مهدی کیانی در حاشیه تمرین دیروز مطرح شد.

در همین راستا مدیر روابط عمومی باشگاه تراکتورسازی تبریز گفت: نمی‌دانم این حرف‌ها با چه هدفی و در آستانه بازی حساس مقابل الاهلی امارات مطرح می‌شود. نمی‌دانم چرا می‌خواهند تمرکز تیم را بر هم بزنند. به هیچ وجه این مسئله که برخورد فیزیکی اتفاق افتاده صحت ندارد.

وی افزود: در فوتبال گاهی برخوردهایی به وجود می‌آید که این مسئله شاید باعث اعتراض و عصبانیت بازیکنان هم شود. این برخوردها امری عادی است اما دلیل اینکه برخی چرا این موضوعات را مطرح می‌کنند را نمی‌دانم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها