أَلَمْ يَعْلَمْ بِأَنَّ اللَّهَ يَرَى(علق 14) * * * آیا او ندانست که خداوند (همه اعمالش را) می‌بیند؟! * * * نداند او که همانا خدای می‌بیند/همه هرآنچه به هستی به امر خود افزود

      
کد خبر: ۳۰۱۴۸۲
زمان انتشار: ۲۰:۲۸     ۱۳ اسفند ۱۳۹۳
آرسن ونگر سرمربي آرسنال، در آخرين مصاحبه خود ادعا کرده است که کسب 72 امتياز مي تواند تضمين کننده حضور يک تيم در جمع 4 تيم برتر انگليس و راهيابي به ليگ قهرمانان باشد.
به گزارش "ورزش سه"، لوئیس فان خال سرمربی هلندی باشگاه منچستریونایتد که تابستان گذشته این سمت را عهده دار شد، پس از یک شروع ناامید کننده، توانسته تیمش را در شرایط مطلوبی در لیگ برتر قرار دهد.

البته شیاطین سرخ که تا همین چند هفته پیش در رده سوم قرار داشتند حالا پایین تر از آرسنال در رده چهارم قرار دارند و این در حالی است که از سوی لیورپول، ساوتهمپتون و تاتنهام نیز به شدت تهدید می شوند. لیورپول از 10 بازی آخر خود، 26 امتیاز کسب کرده و بسیاری پیش بینی می کنند که این تیم می تواند در صورت لغزش یونایتد، جای آنها را در رده چهارم اشغال کنند.

فان خال در نشستی خبری در مورد  ادعای ونگر مبنی بر کافی بودن کسب 72 امتیاز برای صعود به لیگ قهرمانان گفت:" حقیقت این است که نمی دانم چقدر امتیاز باید جمع کنیم تا در بین 4 تیم بالای جدول قرار بگیریم. ونگر البته تجربه بیشتری از من در لیگ برتر دارد و به همین دلیل دوست دارم ادعای او را باور کنم.آنچه مشخص است این نبرد تا روز آخر بین تیم های مدعی ادامه خواهد داشت."

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها