کد خبر: ۳۰۱۴۸۴
زمان انتشار: ۲۰:۲۹     ۱۳ اسفند ۱۳۹۳
زين الدين زيدان که فصل گذشته دستيار آنچلوتي در رئال مادريد بود تابستان گذشته از سوي مديريت باشگاه به سمت مربيگري تيم دوم رئال منصوب شد.
به گزارش "ورزش سه"، دو ماه پس از نشستن زیدان روی نیمکت مربیگری تیم دوم رئال بود که مشخص شد او بدون داشتن مدارک مربیگری کافی و موردنیاز، در اسپانیا مشغول به فعالیت است. مساله ای که موجب شد او در حکم اولیه فدراسیون، چند ماه از مربیگری معلق شود اما با اعتراض رئال، این حکم لغو شد.

یوهان کرایف اسطوره باشگاه بارسلونا در این رابطه به ال انگانچه گفت:" اینکه رئال مادرید بدون اطلاع از این قضیه، زیدان را به مربیگری تیم دوم باشگاه برگزید ناامید کننده است.این باشگاه باید می دانست که زیدان با چنین مشکلی روبرو است. جنجال های رخ داده بدین خاطر، برای رئال گران تمام شد و به اعتقاد من در باشگاهی مثل رئال مادرید، یک نفر باید از این موضوع اطلاع می داشت و این قضیه را به زیدان می گفت.

من به شخصه موافق قانونمند بودن و گذراندن دوره های مربیگری هستم ولی شخصی مثل زیدان با آن همه تجارب ارزشمند در دوران فوتبالش و نیز یک فصل دستیاری کارلو آنچلوتی، دیگر به چه چیزی برای مربی شدن نیاز دارد؟ چه کسی می خواهد به زیدان مربیگری فوتبال بیاموزد؟ چیزهایی که او از قبل می داند، نیاز نیست که دوباره برای او تکرار شوند."

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها