أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۰۱۴۸۶
زمان انتشار: ۲۰:۲۹     ۱۳ اسفند ۱۳۹۳
فولادخوزستان در 10 بازي متوالي در ليگ قهرمانان آسيا بي شکست مانده است، اما شاگردان دراگان اسکوچيچ در چهارمين بازي متوالي موفق به کسب پيروزي نشدند.
به گزارش "ورزش سه"، فولاد پس از دو شکست مقابل سپاهان و سایپا در دو بازی آسیایی مقابل السد و لوکوموتیو موفق نبوده و به نوعی 4 امتیاز حساس را از دست داده است. با این حال با توجه به شرایط این تیم بهتر است به این موضوع خوشبینانه نگاه کنیم و به ستایش از شکست ناپذیری بچه های قرمزپوش اهواز بپردازیم. فولاد امروز در شرایطی از 3 تعویض خود استفاده کرد که از بین بازیکنانی که وارد زمین شدند تنها محمد قاضی مهره باتجربه و قابل اتکایی محسوب می‌ شد. جالب اینکه دو تعویض دیگر فولاد یعنی علی سینا ربانی و بهمن کاملی هر دو تنها گزینه های نیمکت فولاد برای حضور در زمین بودند.

با توجه به فشردگی رقابت های لیگ قهرمانان آسیا و تلاقی آن با لیگ‌برتر تیمی مثل فولاد که برای این بازی تنها 13 بازیکن داشت، کار سختی در پیش دارد و از افت احتمالی اش نباید تعجب کرد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها