کد خبر: ۳۰۱۴۹۶
زمان انتشار: ۲۰:۳۲     ۱۳ اسفند ۱۳۹۳
توني اوليويرا سرمربي تراکتور اولين برد آسيايي اين فصل را برابر تيم پولدار الاهلي بدست آورد.
به گزارش "ورزش سه"، از سالن کنفرانس ورزشگاه یادگار امام، تونی اولیویرا سرمربی تراکتور در خصوص این برد پاسخگوی خبرنگاران بود:

از هواداران تشکر می کنم
از اولین بار که در لیگ قهرمان الجزیره بازی کردیم فقط ایرانپوریان و کیانی ماندند. یک بازی خوبی داشتیم ولی آنها فشار آوردند ما کنترل کردیم. ار طرف بازیکنان و خودم از هواداران تشکر می کنم. از بازیکنان که نظم شان را حفظ کردند و خوب بودند هم تشکر می کنم.

ادینهو دو مدافع حریف را درگیر کرده بود
امروز کار سختی بود. ادینهو دو مدافع حریف را درگیر خود کرده بود و ما توانستیم نتیجه خوبی بدست بیاوریم. ما از این نتیجه راضی هستیم.من صلاح دانستم اینطور تعویض کردم.

هواداران در بازی با پرسپولیس بیایند
قدرت تراکتورسازی در هواداران است. این هواداران هرگز ما را تنها نمی گذارند . برای بازی پرسپولیس که دو بازیکن کلیدی خودمان را نداریم هواداران به ورزشگاه می آیند و از ما حمایت می کنند.

مربی به بازیکن تاکتیک یاد نمی دهد
از فردین عابدینی پرسیده شد که بعد از مدت ها خوب بودی و در بازی گذشته روی دو خطایی که کردی تراکتور گل خورد که تونی عصبانی شد و به جای عابدینی جواب داد:مربی نیامده به بازیکن تاکتیک یاد بدهد و مربی باید به بازیکن اعتماد به نفس بدهد. فردین هم باید خوب بود و فردین فوق العاده بود. ایرانپوریان هم باتجربه است و در پست دفاع راست یک بازیکن با تجربه دیگر هم داریم.

ساختن یک تیم کار یک هفته نیست
ما تا حالا 12، 13 جلسه داشتیم و ساختن یک تیم کار یکی ، دو هفته نیست. کسانی که سبک تونی را می شناسند کارمان زمان بر است اما باید سریع برای بازی با پرسپولیس آماده شویم.

مربی به بازیکن ایده می دهد
خبرنگاران بارها از تونی پرسیدند که در برد چقدر سهم داشته که از جواب دادن طفره رفت و گفت:این برد کار خوب بازیکنان بود . مربی به بازیکن ایده می دهد و به تیم نظم بدهد و با این کار موفق شود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها