يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۳۰۱۵۰۰
زمان انتشار: ۲۰:۳۳     ۱۳ اسفند ۱۳۹۳
در شرايطي که باشگاه هاي ايراني همواره به عدم توجه کافي به کيفيت بازيکنان خارجي متهم اند، ممکن است لابه لاي دهها بازيکني بي کيفيت خارجي که پاي به بازار ايران مي‌ گذارند، يک نفر با کيفيت از آب دربيايد.
به گزارش "ورزش سه"، فرناندو گابریل هافبک پرسپولیس که از نیم فصل به جمع قرمزها پیوسته و اتفاقا به دلیل دادن یک پنالتی در بازی ملوان شروع خوبی نداشته است، به مرور با پرسپولیسی ها اخت شده و حالا یکی از بهترین بازیکنان این تیم است.



گابریل که در بازی روز گذشته مقابل بنیادکار سهم قابل توجهی در این پیروزی داشت، به شهادت همه هم‎تیمی ها یک فوتبالیست واقعی است و ارزش هر سنت پرداختی را دارد. موضوعی که اعتبارش را باید به پای حمید درخشان گذاشت.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها