يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۳۰۱۵۲۲
زمان انتشار: ۰۱:۱۳     ۱۴ اسفند ۱۳۹۳
در شورای اسلامی شهر تهران
البته این برای نخستین بار نیست که این خواننده، هیئات مذهبی را مورد هجمه قرار می دهد.
در پی اعتراضات دانشجویان یکی از دانشگاه های کشور به تصمیم مختاباد برای برگزاری کنسرت در ایام شهادت حضرت زهرا(س) این عضو شورای اسلامی شهر تهران در اظهاراتی عجیب تیغ حملاتش را به سمت عزادارن اهل بیت(ع) برگرداند.
 
به گزارش عقیق، عضو کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران دیروز در واکنش به برخی از اتفاقات عرصه موسیقی گفت :
 
"اثر هنری استاد فرشچیان که روز عاشورا را به تصویر کشیده بیشتر است یا سینه‌زنی‌ یک عده،؟" کاری که این افراد می‌‌کنند قابل احترام است اما چرا چند نفر تصمیم ‌می‌گیرند یک کنسرت اجرا نشود. زمانی یک نفر به امام خمینی گفت: "چرا در رادیو موسیقی پخش می‌کنید؟"، ایشان نیز گفته بودند: «می‌توانی رادیو را خاموش کنی» مختاباد تصریح کرد: از وزارت ارشاد می‌خواهیم با این مسائل برخورد کند.
 
البته این برای نخستین بار نیست که این خواننده، هیئات مذهبی را مورد هجمه قرار می دهد.
 
سال گذشته نیز وی در پی بالا گرفتن اعتراضات نسبت به محل تامین هزینه های کنسرتش ، مداحان و مجالس اهل بیت(ع) را مورد هجوم قرار داد و گفت: «خوشبختانه هر اثری که از من منتشر می‌شود با استقبال خوب مردم مواجه شده و هزینه‌های خودش را چندین برابر درآورده است. 
 
دوستانی که این حرف‌ها را می‌زنند تشریف ببرند و از برخی از آقایان مداح که بنرها و تبلیغات آن‌ها در اقصی نقاط شهر نصب می‌شود و بنا به گفته‌ها شرکت‌های خصوصی دارند و صادرات و واردات انجام می‌دهند و در کار خرید و فروش کشتی هستند بپرسند که این پول‌ها را از کجا آورده‌اند و هزینه این تبلیغات وسیع آن‌ها چگونه تامین می‌شود؟ ما هنرمندیم و افتخار می‌کنیم که زندگی سالمی داریم و احتیاجی نداریم که با گرفتن یک پست هنر خودمان را تعریف کنیم.»
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
ارسال نظرات
ناجی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۴۴ - ۱۴ اسفند ۱۳۹۳
۰
۰
راست گفته...واقعا
چرا از مداحانی که کل مملکت رو ارث باباشون میدونن مطلب نمیزارید؟
جرات نداری وگرنه مطلب منم میزاشتی!
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها