أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۰۱۵۲۹
زمان انتشار: ۰۱:۳۰     ۱۴ اسفند ۱۳۹۳
فیلمبردار مضروب بازی تیم‌های تراکتورسازی تبریز با الاهلی امارت گفت: به دلیل حمایت از توپ‌جمع‌کن‌ها مورد ضرب و شتم دروازه‌بان و تدارکات تیم اماراتی قرار گرفتم.
داود عبداله‌زاده در گفت و گو با خبرنگار فارس در تبریز اظهار داشت: از طرف باشگاه خبرنگاران جوان و همچنین برنامه 90 در حال فیلمبرداری از صحنه‌های بازی تراکتورسازی با الاهلی بودم که متوجه برخورد بد دروازه‌بان تیم اماراتی با یک توپ جمع کن کم سن و سال شدم که ماجد ناصر برای گرفتن توپ حتی ضربه‌ای به سینه توپ‌جمع‌کن زد، در حالی که یک توپ در زمین وجود داشت.

وی گفت: دروازه‌بان اماراتی متوجه شد که من از این صحنه‌ها فیلمبرداری کرده و با اشاره‌های دست مرا را تهدید کرده و برایم خط و نشان کشید.

فیلمبردار باشگاه خبرنگاران جوان افزود: من صحنه‌هایی از دشنام دادن و حرکات این دروازه بان را ضبط کرده بودم که بعد از بازی ماجد ناصر به سمت من یورش برده و به صورت من تف انداخت و به همراه تدارکات تیم به من مشت زدند.

عبداله‌زاده افزود: مشتی که به من زده شد موجب کبودی چشم من شده و نماینده کنفدراسیون فوتبال آسیا نیز از وضعیت من عکس و گزارشی تهیه کرده و بعد از آن به آمبولانس حاضر در ورزشگاه انتقال داده شدم و چشم من مورد پانسمان قرار گرفت.

وی تصریح کرد: از طریق هیات فوتبال استان قرار است شکایتی علیه دروازه‌بان و تدارکات تیم الاهلی تنظیم کنم و از آقای شهریاری مدیر روابط عمومی تراکتورسازی نیز تشکر می‌کنم که حمایت باشگاه از اینجانب را اعلام کرده و موجب دلگرمی من شدند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها