أَلَمْ يَعْلَمْ بِأَنَّ اللَّهَ يَرَى(علق 14) * * * آیا او ندانست که خداوند (همه اعمالش را) می‌بیند؟! * * * نداند او که همانا خدای می‌بیند/همه هرآنچه به هستی به امر خود افزود

      
کد خبر: ۳۰۱۵۷۱
زمان انتشار: ۱۰:۱۳     ۱۴ اسفند ۱۳۹۳
به گزارش پایگاه 598، منصور حقیقت پور عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی در پاسخ به اظهارات مطرح شده توسط هاشمی رفسنجانی گفته: حرف ما به آقای هاشمی این است که شما که برای این انقلاب و نظام زحمت کشیده ای، 8 سال همین تریبون مجلس دست شما بوده است.  نمایندگان امروز هم این تریبون را از شما به ارث گرفته اند. بنابراین این حرفی که می زنید در دوره خود شما هم جاری بود؟

نماینده مردم اردبیل در مجلس شورای اسلامی همچنین خاطر نشان کرد: یک نماینده بر پایه وظایف قانونی خود باید حرف هایش را مطرح کند. حالا اگر این تریبون مشکل دارد پس چرا خود شما 8 سال از آن استفاده کردید، اگر خوب است برای شما خوب بوده و برای دیگران بد است؟

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: تریبون مجلس تریبون مقدسی است، چه در دوره آقای مدرس، چه در دوره آقای هاشمی و چه حالا که نمایندگان مردم در مجلس از آن سخنرانی می کنند.

حقیقت پور در بخش پایانی اظهارات خود در پاسخ به این سوال که آیا هجمه های صورت گرفته در راستای تاثیرگذاری بر انتخابات سال آینده مجلس است، عنوان کرد: این روزها هر کس از جایش بلند می شود نمایندگان مجلس را مورد هجمه قرار می دهد. دولت به یک نوع، صدا و سیما به نوعی دیگر، اصلاح طلبان از یک سو و حالا هم که نوبت به آقای هاشمی رسیده است. انشالله که خدا و مردم مجلس را نزنند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها