يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۳۰۱۵۷۹
زمان انتشار: ۱۱:۰۶     ۱۴ اسفند ۱۳۹۳
هدایتی زمانی که متوجه دور زدن خودش از سوی وزارت ورزش و محجوب بر سر ماجرای برانکو می‌شود سریعا از نژاد‌فلاح می‌خواهد قضیه را رسانه‌ای کند.

به گزارش پایگاه 598، پس از شکست لخویا بود که محمدحسین نژادفلاح هیاهویی را که برای آوردن مربی راه انداخته بود کتمان کرد و گفت نه با افشین قطبی و نه با برانکو ایوانکوویچ مذاکره نکرده و این حرف‌ و حدیث‌ها جدی نیست.

 

اما هنوز خیلی‌ها نمی‌دانند پرونده برانکو برای حضور روی نیمکت پرسپولیس چگونه شکل گرفت و چه کسانی پشت پرده این ماجرا بودند.

 

ماجرای حضور برانکو در پرسپولیس برخلاف آنچه تصور می‌شود که طی سه هفته گذشته مطرح است برمی‌گردد به زمان زندانی شدن حمیدرضا سیاسی یعنی زمانی که پرسپولیس بدون مدیرعامل ماند، همان روزها بود که حسین هدایتی به وزارت ورزش پیشنهاد داد تا برانکو را بیاورند و حتی پیشنهاد پرداخت 50 درصد از رقم قراردادش را می‌دهد.

 

در همین حال بحث اختلافات میان اپوزیسیون امیر عابدینی و علی پروین با وزیر بر سر خصوصی‌سازی پرسپولیس پیش می‌آید که هدایتی طبق معمول پیشنهادش را دنبال نمی‌کند و با محمد رویانیان و دوستان جلسه می‌گذارد.

 

حتی برانکو به یکی از دوستان ایرانی‌اش می‌گوید هدایتی با او تماس داشته و صحبت‌های ضمنی را انجام داده اما دیگر خبری از او نشد تا فرد جدیدی به نمایندگی از پرسپولیس با او تماس می‌گیرد.

 

برانکو وقتی با این سوال دوست سابقش در ایران مواجه می‌شود که این شخص نژاد‌فلاح بوده یا کسی دیگر پاسخ می‌دهد: «محجوب با مدیر برنامه‌های من دارابوشیچ تماس گرفته و گفته ما برانکو را می‌خواهیم و مشکل مالی هم وجود ندارد.»

 

این تماس در حالی با برانکو برقرار می‌شود که محجوب از پس مشکلات ملوان هم برنمی‌آید و این تیم در جمع تیم‌های پایین‌جدولی قرار داشت.

 

به نظر می‌رسد محجوب این تماس را با هماهنگی وزارت ورزش و بدون این‌که هدایتی در جریان باشد برقرار کرده است. محجوب هم به مانند سیاسی که به استقلال و ابومسلم مشهد کمک مالی کرده بود ولی پول بازیکنان پرسپولیس را نمی‌داد حالا می‌خواست برانکو را برای پرسپولیس بیاورد.

 

دوست ایرانی برانکو در ادامه صحبت‌هایش با وی که از طریق اسکایپ انجام می‌داده متوجه می‌شود و محجوب به برانکو پیشنهاد 350 هزار دلار برای نیم‌فصل و 700 هزار دلار برای فصل آینده می‌دهد و قرار و مدار ترکیه را هم با برانکو می‌گذارد. حتی برانکو نام دستیارانش ژلکوماگیچ، اتور لوبوشیچ مربی دروازه‌بان‌ها و دستیار اول خود که در الاتفاق همراهش بوده را به او می‌دهد.

 

اما در همین حین محجوب ماجرا را به نژاد‌فلاح اطلاع می‌دهد تا مقدمات مذاکرات برانکو در ترکیه را مهیا کند غافل از این‌که نژاد‌فلاح به دلیل کمک‌های مالی هدایتی به ساوجبلاغ و کمپ ورزشی کردان با عابربانک فوتبال ایران رابطه خوبی دارد.

 

هدایتی زمانی که متوجه دور زدن خودش از سوی وزارت ورزش و محجوب بر سر ماجرای برانکو می‌شود سریعا از نژاد‌فلاح می‌خواهد قضیه را رسانه‌ای کند تا جو علیه این اتفاق رخ دهد و پرونده برانکو بسته شود.

 

همین اتفاق هم می‌افتد و بعد از شکست لخویا نژاد‌فلاح طبق سناریوی هدایتی تمام مسایل را تکذیب می‌کند تا محجوب هم نتواند به آرزویش در راه پیدا کردن به پرسپولیس برسد.

 

اما در تمام این اتفاقات برانکو از ماجرا بی‌خبر بوده و چون دلیل تماس نگرفتن محجوب را نمی‌دانسته سکوت می‌کند در حالی‌که سرمربی سابق تیم ملی فوتبال کشورمان حتی به دوست ایرانی‌اش گفته می‌خواهم 2-4-4 لوزی را در پرسپولیس اجرا کنم غافل از این‌که پرسپولیس عروس هزار داماد فوتبال ماست.

روزنامه گل

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها