يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۳۰۱۶۲۱
زمان انتشار: ۱۲:۵۰     ۱۴ اسفند ۱۳۹۳
بیماری نادر باعث شد پدر و مادری مهربان برای نجات جان کودک خود رنگ پوستشان را تغییر دادند.
به گزارش خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران، پدر و مادر مهربان یک کودک دو ساله انگلیسی به نام Honey-Rae Philips که از بدو تولد با خال‌های زیادی در بدن اما بی ضرر به نام strawberry birtb mark بدنیا آمده است، برای حمایت از کودک خود کل بدنشان را با تاتو شبیه به خال‌های او رنگ آمیزی کرده‌اند.


گفتنی است، این تاتو‌ها تنها 80 پوند برای هر یک از آنها هزینه در پی داشته و حال کودک آنها که مورد تعجب و حیرت همسایه‌ها و افراد غریبه قرار داشته دوباره خوشحال است و لبخند می‌زند.
 
بررسی‌ها نشان می‌دهند، این کودک در سال 2013 بدنیا آمده است و به گفته‌ی کارشناسان بیماری او از هر 10 نوزاد یک مورد را تحت تأثیر قرار می‌دهد و می‌تواند سبب کاهش اعتماد به نفس در کودک شود.



از آنجایی که این لکه‌ها بی ضرر هستند و به رنگ‌های تند قرار دارند اغلب اسم میوه‌های تابستانی بر روی آنها گذاشته می‌شود که در خصوص این کودک لکه توت‌فرنگی در سراسر پای او وجود دارد.
 



این لکه‌ها به گفته کارشناسان اکثراً بی ضرر هستند و حتی نیاز به درمان خاصی ندارند و بتدریج با بزرگ شدن کودک از بین می‌روند اما برخی دیگر می‌توانند به طور دائمی در بدن باقی بمانند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها