أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۰۱۶۲۲
زمان انتشار: ۱۲:۴۹     ۱۴ اسفند ۱۳۹۳
سرمربی اسپانیایی باواریایی‌ها در پی صعود شاگردانش به مرحله یک‌چهارم نهایی جام حذفی آلمان از نتیجه کسب شده ابراز رضایت کرد.

به گزارش پایگاه  598،  پپ گواردیولا در پی برتری 2 بر صفر شب گذشته (چهارشنبه) شاگردانش برابر اینتراخت برانشوایگ دسته دومی در مرحله یک‌هشتم نهایی جام حذفی آلمان و صعود به دور بعد اظهار داشت: می‌دانستم که چه مسابقه دشواری در پیش خواهیم داشت. برانشوایگ در این بازی فوق‌العاده کار کرد. پیش از این بازی از من پرسیده می‌شد که چند گل در این بازی خواهید زد؟ 5، 6 یا 7گل؟

وی افزود: بازی انجام شده ثابت کرد که چرا باید همیشه به حریفان خود احترام بگذارید. تیم‌های دسته دومی شاید کیفیت پایین‌تری داشته باشند ولی تیم‌هایی هستند که با دل و جان بازی می‌کنند. بایرن‌مونیخ در این بازی به لحاظ فیزیکی در بهترین وضعیت خود نبود ولی با این حال بازی را تحت‌کنترل خود داشتیم. به هر حال از نتیجه به دست‌آمده رضایت دارم چون به واسطه آن راهی دور بعد شدیم.

داوید آلابا، زننده گل اول باواریایی‌ها هم اظهار داشت: برانشوایگ خیلی پرتلاش بود و در خط دفاعی شرایط را برای مهاجمان ما خیلی خیلی سخت کرد. ما بازی را در اختیار خود داشتیم ولی نمی‌توانستیم فضای لازم را برای رسیدن به گل پیدا کنیم. با این حال شایسته پیروزی در این بازی بودیم. همه دیدند که ما چقدر باانگیره و تشنه رسیدن به هدف‌مان بودیم.

تسنیم

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها