يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۳۰۱۶۸۸
زمان انتشار: ۱۴:۱۲     ۱۴ اسفند ۱۳۹۳
پنج بازیکن استقلال در صورت دریافت اخطار با محرومیت روبه‌رو شده و جدال حساس با نفت را از دست می‌دهند.

به گزارش پایگاه 598، استقلال در شرایطی عصر فردا میزبان تیم انتهای جدولی نفت مسجدسلیمان است که بعد از این بازی و در آخرین دیدار رسمی خود در سال 93 باید در فینال زودرس لیگ‌برتر به مصاف نفت تهران صدرنشین حال حاضر رقابت‌ها برود.

 

دیداری حساس که می‌تواند سرنوشت قهرمانی این فصل را روشن کند، به همین خاطر استقلالظی‌ها در تلاش هستند با کمترین تلفات ممکن خود را برای تقابل با تیم علیرضا منصوریان آماده کنند.

 

با توجه به محرومیت انضباطی و سه جلسه‌ای جاسم کرار، این بازیکن قطعاً جدال با نفت را از دست خواهد داد اما علاوه بر هافبک عراقی، پنج بازیکن دیگر استقلال هم فردا باید دست به عصا مقابل مسجدسلیمانی‌ها به میدان بروند چون در صورت دریافت اخطار بازی حساس هفته آینده برابر نفت تهران را از دست خواهند داد.

 

امید ابراهیمی، امیرحسین صادقی، خسرو حیدری، محمدرضا خرسندنیا و میلاد فخرالدینی نفراتی هستند که در صورت غفلت در بازی فردا و دریافت اخطار با محرومیت روبه‌رو شده و جدال حساس با علی منصور و شاگردانش را از دست می‌دهند.


جام

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها