يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۳۰۱۷۳۲
زمان انتشار: ۲۰:۲۲     ۱۴ اسفند ۱۳۹۳
نمایندگان در ادامه بررسی لایحه بودجه اعتبار یارانه نقدی را در سال ۹۴ بالغ بر ۳۹ هزار میلیارد تومان تعیین کردند.


در ادامه بررسی جزئیات لایحه بودجه موضوع بحث‌برانگیز و چالشی تبصره 21 اجرای قانون هدفمندی و حذف یارانه پردرآمدها بررسی شد.

براین اساس نمایندگان تصویب کردند تا مبلغ 390 هزار میلیارد ریال به منظور پرداخت نقدی و غیرنقدی موضوع ماده 7 قانون هدفمند کردن یارانه‌ها هزینه شود.

پیش از این صبح امروز جزء 3 که مربوط به یارانه نقدی است با پیشنهاد برخی نمایندگان به 30 هزار میلیارد تومان کاهش یافته بود که با درخواست دولت به کمیسیون تلفیق ارجاع شد.

به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس ؛  پیش از این 42 هزار میلیارد تومان اعتبار پرداخت یارانه نقدی و غیر نقدی بود که در حال حاضر 3000 میلیارد آن برای سال آینده کم شده و به 39 هزار میلیارد تومان رسیده است.

در ادامه لاریجانی رئیس مجلس عنوان کرد: دولت گفته است که در حال حاضر 800 هزار نفر را می‌تواند از یارانه نقدی حذف کند.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از فارس، اوایل سال جاری وزیر اقتصاد گفته بود 10 میلیون نفر را برای حذف از یارانه نقدی شناسایی کرده و طی هفته‌های اخیر نیز نوبخت گفته بود که حذف یارانه پردرآمدها را دولت آغاز کرده است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها