يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۳۰۱۷۴۰
زمان انتشار: ۲۰:۳۲     ۱۴ اسفند ۱۳۹۳
سرانجام برند فروخته شده سونی در سال ۲۰۱۴، اولین گوشی هوشمند خود را ساخت.


 ماه گذشته خبرهایی از رونمایی تلفن همراه هوشمند "وایو" در 12 مارس به گوش رسید اما اخبار جدید گویای این است که مقامات ژاپنی در دسامبر گذشته با محصول VA-10J موافقت کرده بودند.

گفته می‌شود که این گوشی دارای نمایشگری 5 اینچی، پردازنده چهار هسته‌ای اسنپ دراگون و دوربین‌های 13 و 5 مگاپیکسلی است.

قرار است اولین گوشی با مارک وایو از رم 2 گیگابایتی و حافظه 16 گیگابایتی نیز پشتیبانی کند و البته سیستم عامل اندروید 5.0 نیز روی این گوشی بار شده است.

به گزارش پایگاه 598 به نقل از تسنیم، در اوایل سال 2014 سونی، وایو را به شرکت سرمایه‌گذاری ژاپنی فروخت و به احتمال زیاد اولین گوشی هوشمندش نیز در این کشور عرضه می‌شود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها