امـام صـادق (عليه السلام) فرمـودند: مانند ارباب به عيوب ديگران نگاه نکنید ، بـلكه چـون بنـده اى متـواضع، عيب هاى خود را وارسى كنيد. تحف العقول/ 295

      
کد خبر: ۳۰۱۷۶۴
زمان انتشار: ۲۲:۵۸     ۱۴ اسفند ۱۳۹۳
یک نماینده مجلس شورای اسلامی ضمن انتقاد از ساخت و سازهای صورت گرفته در ضلع شمال مجلس خواستار پاسخگویی مسئولان ذیربط در این زمینه شد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از تراز ؛ حسن کامران نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز چهارشنبه پارلمان در تذکری شفاهی خطاب به حجت‌الاسلام سید محمدحسن ابوترابی فرد نایب‌ رئیس اول مجلس شورای اسلامی که در غیاب علی لاریجانی رئیس مجلس، ریاست جلسه علنی خانه ملت را برعهده داشت، ‌ گفت: شرکت ثامن‌ سازه اشر چگونه پروژه‌ای را با ترک تشریفات در ضلع شمال مجلس اجرایی می‌کند؟
وی با بیان اینکه پروژه در ضلع شمال مجموعه بهارستان بدون هماهنگی با فنی مهندسی مجلس صورت گرفته اظهار داشت: این پروژه پیاده‌روی مردم را گرفته که همین موضوع سبب ایجاد مشکل برای مردم شده است، اگر در مجلس با ترک تشریفات طرح‌های عمرانی صورت گیرد دیگر از قوه قضائیه و دولت چه توقعی باید داشت.
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس، پروژه انجام شده در ضلع شمال مجموعه بهارستان «بودار» توصیف کرد و ادامه داد: آقای ابوترابی! از شما به عنوان نایب‌ رئیس مجلس که به چنین موضوعاتی نیز حساس هستید می‌خواهیم این موضوع را پیگیری کنید.
کامران اضافه کرد: دیوار مجلس با آن همه بتن که در بیت رهبری نیز چنین بتنی وجود ندارد دیگر نیاز به چنین سازه‌هایی ندارد، در سال اقتصاد مقاومتی که مظلوم اقتصاد مقاومتی است چگونه اجازه داده می‌شود این ریخت و پاش‌ها صورت گیرد.
نماینده اصفهان با بیان اینکه بسیاری از نمایندگان از اقدامات عمرانی انجام شده در ضلع شمال مجموعه بهارستان ناراضی‌اند، خاطرنشان کرد: آقای ابوترابی! پاسخ دهید تا مردم نیز بشنوند زیرا این درست نیست که در مجلس چنین اقداماتی انجام شود.
وی با اشاره به مشکلات بازنشستگان فولاد تصریح کرد: آقای ابوترابی! نمی‌توان به بازنشستگان فولاد وعده سرخرمن داد، اکنون شب عید است و آنها به پول‌هایشان نیاز دارند و باید هرچه سریع‌تر مشکلشان رفع شود.
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس ادامه داد: اگر حقوق یک ماه ما عقب بیفتد ما زمین و زمان را به هم می‌دوزیم و در چنین شرایطی درست نیست که حق و حقوق بازنشستگان فولاد پرداخت نشود.
کامران در ادامه تذکر خود خطاب به وکلای ملت گفت:‌ من ناظر سفرهای خارج هستم و هنوز مشاهده می‌کنم که در سال اقتصاد مقاومتی همچنان سفرها ادامه دارد، در این سال بخشنامه کنند که هیچ کس به سفر خارجی نرود و با حرف نمی‌توان کاری را پیش برد.
حجت‌الاسلام ابوترابی نایب‌ رئیس اول مجلس شورای اسلامی در واکنش به تذکر نماینده اصفهان بیان داشت:‌ در رابطه با ساخت و سازهای اطراف مجلس اولاً بنده از معاونت اجرایی می‌خواهم که پیرامون این موضوع توضیح دهند و ثانیاً مجمع نمایندگان تهران نیز از مسئولان ذیربط خواسته‌اند تا در جلسه‌ای توضیحات لازم را ارائه دهند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها