أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۰۱۷۸۱
زمان انتشار: ۲۳:۱۰     ۱۴ اسفند ۱۳۹۳
مدير کل استاندارد استان تهران با اعلام خبر توقيف صدها عدد از انواع لوازم خانگي غيراستاندارد، بر استفاده و خريد نکردن لوازم خانگي غيراستاندارد هشدار داد.
 به گزارش پایگاه 598 به نقل از روابط عمومي اداره کل استاندارد استان تهران ؛ مسلم بيات در تشريح اين خبر افزود: همزمان با آغاز فصل خريد و با افزايش بازرسي هاي کارشناسان استاندارد، سبزي خردکن، هود آشپزخانه و ظروف تفلون غيراستاندارد، در دي و بهمن، در بازار تهران شناسايي و توقيف شد.

مديرکل استاندارد تهران گفت: در اين جهت، ۱۳۰ سبزي خردکن با نامهاي تجارتي سبز ايران و سبزينه دقيق فولاد، هود آشپزخانه با نام تجارتي هاني هود، ۲۱۰۰ پارچه ظروف تفلون، به علت غيراستاندارد بودن، در دوماه گذشته توقيف و جمع آوري شد.

وي تصريح کرد: اين اقلام در واحدهاي توليدي در خرمدشت آبعلي، شهرک صنعتي شمس آباد، و خيابان ري و پيروزي تهران شناسايي و به دليل ابطال پروانه استاندارد، توليد مجدد و جعل علامت استاندارد ، و توليد غيرمجاز جمع آوري شد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها