يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۳۰۱۷۸۶
زمان انتشار: ۲۳:۱۹     ۱۴ اسفند ۱۳۹۳
در مورد پراید، ما کلی زحمت کشیدیم تا تعداد ۱۸هزار خودرو به عراق صادر کردیم، بعد یکباره به طنز حرف‌هایی می‌زنند که شایسته منافع ملی کشور نیست، رهبر معظم انقلاب هر روز برای صادرات بیشتر توصیه می‌کنند، بعد گاهی با یک خبر یا با یک اظهارنظر می‌توانیم منافع ملی را به خطر بیندازیم، باید خیلی مواظب باشید.
 پراید و صحبت های ضد منافع ملی
به گزارش پایگاه 598 به قنل از دنیای خودرو ؛  مهندس محمدرضا نعمت زاده به همراه معاونان ومدیران وزارتخانه با حضور در تحریریه روزنامه گسترش صمت ضمن ارائه نقطه نظرات و رهنمودها ی خود افزود:  شما روزنامه‌نگاران علاوه بر متخصصان، با سوژه‌ها، افکار و مطالب متنوعی روبه‌رو هستید، حتما نتیجه کار شما دارای نوآوری و آموزنده است.
وی گفت: آرزو داشتم که می‌توانستم تمام مقاله‌ها و اخبار این روزنامه را بخوانم اگرچه می‌دانم چنانچه بتوان حتی از نصف مطالب این روزنامه هم بهره گرفت، بسیار آموزنده خواهد بود.
وزیر صنعت، معدن و تجارت در ادامه با بیان اینکه اهمیت صفحه‌های معدن، تجارت و صنعت برای وی بسیار حائز اهمیت است تصریح کرد: بخش صنعت را باید بیشتر تقویت کرد چرا که تنوع کار در حوزه صنعت بسیار زیاد است. جامع فعالیت‌های اقتصادی، تجارت، بازاریابی، نیروی انسانی، کیفیت و کمیت و محیط‌زیست در حوزه صنعت جای دارند از این رو  این کار یک روحیه خاصی می‌طلبد روحیه بزرگمهری، روحیه کار و عشق، روحیه علاقه وافر به توسعه این سرزمین لازم است.
وی تاکید کرد: اعتقاد ما در این روزنامه این است که روزنامه باید ابزار توسعه جمهوری اسلامی ایران باشد و ۸۰ میلیون نفر از این نشریه بهره‌مند شوند. ما اعدادی می‌گوییم که با کمک شما محقق می‌شود. که رسیدن به این اهداف  همت شما روزنامه‌نگاران را می طلبد.
نعمت‌زاده با اظهار خرسندی از اینکه روزنامه گسترش صمت در مدت کوتاهی که از انتشار آن می‌گذرد، موفق شده از رتبه ۸۴ به رتبه ۱۱ در رده‌بندی معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برسد گفت: دنیای امروز دنیای مسابقه است و در رقابت است که قابلیت‌ها و استعدادها شکوفا می‌شود.
وی افزود:پیشنهاد می‌کنم مجلات و روزنامه‌های مشابهی را که در دنیا و کشورهای صنعتی منتشر می‌شوند، مطالعه و یک واحد تحقیق و مطالعه ایجاد کرده و روش‌های مختلف انتشار روزنامه را مطالعه کنید.
مهندس نعمت‌زاده همچنین تاکید کرد: به فکر نوآوری باشید و از شکست‌ها نهراسید. انسان‌ها بر مبنای افکارشان زندگی و عمل می‌کنند. در دین اسلام بر ایمان و عمل صالح تاکید بسیاری شده است. نباید از مورد پرسش واقع شدن و پاسخ دادن بهراسیم.
وی با تاکید بر این نکته که روزنامه‌نگاران باید کمک کنند تا امید در مردم افزایش یابد، افزود: ما در اصول یکی هستیم چون منافع ملی برایمان اصل است. اختلاف ما بیشتر در روش‌ها و رویه‌هاست اما در اصول که همان منافع ملی است، اختلافی نداریم.
وزیر صنعت، معدن و تجارت خاطرنشان کرد: با یک خبر یا یک اظهارنظر ممکن است منافع ملی به خطر بیفتد. برخی افراد در برخی از رسانه‌ها مطالبی را منتشر می‌کنند که در واقع با منافع ملی مغایرت دارد. همچنین هستند افرادی که درباره صنایع یا افراد با غرض‌وزی مطالبی را منتشر می‌کنند، در واقع برخی افشاگری و برخی روشنگری می‌کنند. یکی از هزاران صفات خداوند، ستارالعیوب بودن است.
به گفته وی؛ روشنگری، جنبه مثبت و افشاگری، جنبه منفی کار است. نباید قبح دروغ و تهمت از بین برود. باید بین افشاگری و روشنگری تفاوت قائل شد. مطالب زیادی داریم که می‌توان درباره آنها روشنگری کرد.
وی اضافه کرد: در مورد پراید، ما کلی زحمت کشیدیم تا تعداد ۱۸هزار خودرو به عراق صادر کردیم، بعد یکباره به طنز حرف‌هایی می‌زنند که شایسته منافع ملی کشور نیست، رهبر معظم انقلاب هر روز برای صادرات بیشتر توصیه می‌کنند، بعد گاهی با یک خبر یا با یک اظهارنظر می‌توانیم منافع ملی را به خطر بیندازیم، باید خیلی مواظب باشید.
صعود رتبه روزنامه گسترش صمت/جزو ۲۰ روزنامه برتر کشور هستیم
ناصر بزرگمهر، مدیرمسئول روزنامه گسترش صمت» در این دیدار، با تشریح برخی اقدامات انجام شده برای انتشار روزنامه، گفت: انتشار نخستین شماره روزنامه در دور جدید، روز قلم (۱۴ تیر) بود و پس از آنکه ۵ شماره نخست به شکل هفته‌نامه منتشر شد، در ۱۷ مرداد ۹۳ و مصادف با روز خبرنگار، نخستین شماره روزنامه انتشار یافت و تا به امروز (دوشنبه ۱۱ اسفند ۹۳)، ۱۷۰ شماره از روزنامه بدون وقفه، چاپ و در سراسر ایران توزیع شده است.
مدیر مسئول روزنامه «گسترش صمت» با اشاره به آمار معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و رتبه ۸۴ روزنامه در سال ۹۲، اظهار کرد: در سال ۹۳ با تلاش‌هایی که در بخش مدیریتی و درون سازمانی انجام شد، رتبه روزنامه با صعود ۲۸ پله‌ای به ۵۶ رسید و در مهرماه امسال، رتبه ۱۵ را در میان روزنامه‌های کل کشور کسب کرده و هم‌اکنون با تلاش تمام پرسنل و براساس اعلام وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی که کیفیت و کمیت را توامان مدنظر قرار می‌دهد، رتبه ۱۱ را دارا هستیم و امیدواریم در آینده‌ای نه‌چندان دور، جزو ۱۰ روزنامه برتر کشور شویم.
گفتنی است: در این دیدار مهندس نعمت زاده ، وزیر صنعت، معدن و تجارت، مهندس خسروتاج قائم‌مقام وزیر ، مهندس نوروززاده رییس سازمان گسترش و صنایع نوسازی ایران ، دکتر سرقینی معاون معدنی، مهندس ابویی معاون برنامه‌ریزی ، دکتر گودرزی مشاور وزیر و رئیس مرکز روابط عمومی واطلاع رسانی و دکتر صابری عضو هیات عامل ایدرو  از قسمتهای مختلف این روزنامه دیدن کردند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها