أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۰۱۷۹۱
زمان انتشار: ۲۳:۲۲     ۱۴ اسفند ۱۳۹۳
وزیر صنعت ، معدن و تجارت گفت : با شورای رقابت مشکلی نداریم و معاونان این وزارتخانه با این شورا در زمینه واردات خودرو جلسه ای داشتند تا قانون اجرا شود.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از تسنیم ؛ محمدرضا نعمت زاده در حاشیه اجلاس کمیسیون مشترک ایران و بلاروس گفت : هر وارد کننده خودرو طبق قانون باید امکانات و توانمندی تعمیر ، نگهداری و ارائه خدمات پس از فروش داشته باشد و قطعات یدکی خودرو را  تامین کند .
وی افزود : اما در چند  سال گذشته  اجرای قانون کم رنگ شده است و شاید یک دلیل آن  تحریم باشد و هر کسی شروع به وارد کردن خودرو کرد بدون اینکه خدمات پس از فروش داشته باشد.
وزیر صنعت گفت : شکایات زیادی به ما رسیده  است که بررسی کردیم و مشخص شد  قانون باید اجرا شود اما چون شرایط کشور ویژه است گفتیم  طبق قانون نمایندگیهای مجاز که امکان  تعمیر و نگهداری دارند ، خودرو وارد کنند و کسانی که از نظر ارائه خدمات پس از فروش با این نمایندگیها قرارداد ببندند ، مجاز به واردات می باشند  تا مردم بدانند اینها  با نمایندگیهای مجاز قرارداد دارند.
وی در ادامه مبادلات  ایران و بلاروس را بسیار ناچیز دانست و گفت : مبادلات ۸۰ تا ۱۰۰ میلیون دلار است که باید  بخش خصوصی بیشتر فعال شود و در آینده نمایشگاهی از توانمندی ایران در بلاروس برگزار می کنیم.
نعمت زاده تاکید کرد : ارتباط را با بلاروس باید بیشتر کنیم و مشکلات بانکی بین دو کشور را قرار است بانکهای مرکزی  دو کشور  برطرف کنند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
ارسال نظرات
جمشید
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۲:۰۷ - ۱۵ اسفند ۱۳۹۳
۰
۰
برادر عزیز شما با خودتان مشکل دارید
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها