يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۳۰۱۷۹۵
زمان انتشار: ۲۳:۲۷     ۱۴ اسفند ۱۳۹۳
ساینا اولین نرم افزار پیام رسان رایگان ایرانی است که نسبت به نرم افزارهای مشابه خارجی مانند وایبر و واتس اپ قابلیت کمتری ندارد. کاربر می تواند با سایر کاربران ساینا به رایگان تماس بگیرد و پیام متنی، عکس و فیلم به اشتراک بگذارد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از اکونیوز ؛ همزمان با تاکید وزیر ارتباطات مبنی بر بومی سازی و پیشنهاد استفاده از نرم افزارهای ساخت داخل، اپلیکیشن ارتباط جمعی ساینا توسط یکی از اپراتورهای تلفن‌همراه در شهریور ماه سال ۹۳ رونمایی شد.
ساینا اولین نرم افزار پیام رسان رایگان ایرانی است که نسبت به نرم افزارهای مشابه خارجی مانند وایبر و واتس اپ قابلیت کمتری ندارد. 
کاربر می تواند با سایر کاربران ساینا به رایگان تماس بگیرید و پیام متنی، عکس و فیلم به اشتراک بگذارید.
همچنین می‌تواند با تمامی شماره ها در سراسر دنیا تماس ارزان برقرار کند و هزینه های سنگین رومینگ را نپردازد و با حفظ شماره خود به شماره های مختلف اعم از ثابت و همراه اول در مقاصد داخلی و خارجی تماس با کیفیت و ارزان قیمتی را تجربه کند.
برخی از ویژگی های نرم افزار ساینا عبارت است از: تماس رایگان با سایر کاربران ساینا، ، امکان ارسال پیام متنی رایگان، امکان استفاده از استیکر، امکان ارسال عکس و فیلم، امکان ایجاد گروه های چت با تعداد کاربر نامحدود، امکان برقراری تماس های بین المللی بدون پرداخت هزینه سنگین رومینگ، صرفه جویی در هزینه های تماس خارج از شبکه در مقایسه با نرم افزار های مشابه، عدم نیاز به خرید سیم کارت از اپراتور های خارجی در مسافرت های خارج از کشور، نمایش شماره شخص در مقصد تماس، امکان خرید شارژ به صورت ریالی و از درگاه بانک سامان و ملت و پشتیبانی ۲۴ ساعته در تمامی روزهای هفته قابل دریافت است.
این برنامه کار را برای کسانی که با زبان انگلیسی نا آشنا هستند و تا امروز به دلیل مشکل عدم آشنایی با زبان انگلیسی از نرم افزار های مشابه خارجی استفاده نمی کردند آسان کرده و می توانند با امکانات فارسی این نرم افزار به دنیای شبکه های اجتماعی و پیام رسان وارد شوند.این نرم افزار پیام رسان در ۲ زبان فارسی و انگلیسی ارائه شده که از این لحاظ تنها نرم افزار پیام رسان ۲ زبانه است که برای سیستم عامل آی او اس (نسخه ۵ به بالا) و هم اندروید (نسخه ۴ به بالا) ارائه شده است.
این اپلیکیشن از دو طریق http://syna-app.ir/dl و http://syna-app.ir/download قابل دریافت است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها