کد خبر: ۳۰۱۸۲۳
زمان انتشار: ۰۸:۴۶     ۱۶ اسفند ۱۳۹۳
بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون گفت: بازیگران به اقتضای شغلی خود باید خیلی از کارها را انجام ندهند با حفظ حرمت پای جای بزرگان بگذارند.
رضا توکلی بازیگر پیشکسوت تئاتر، سینما و تلویزیون در گفتگو با خبرنگار رادیو و تلویزیون باشگاه خبرنگاران، در خصوص کمتر دیده شدن بازیگران پیشکسوت گفت: شاید به دلیل شرایط اقتصادی مردم باشد بازیگری که احترام برای تماشاگر قائل باشد حاضر نیست هر نقشی را قبول کند وگرنه بازیگری، بازنشستگی ندارد.

وی درباره دغدغه پیشکسوتان و تقاضای آنان از خانه سینما عنوان کرد: این عرصه کمی بی‌در و پیکر شده است در صورتی که این مکان باید جایی برای تأمین امنیت شغلی بازیگر باشد و هر بازیگر غیرحرفه‌ای را به این عرصه راه ندهند.

توکلی در خصوص اهمیت مسائل مالی در بازیگری گفت: حفظ حرمت‌ها اهمیت بیشتری دارد ولی مسائل مالی هم جزء جدانشدنی کار است وقتی یک هنرمند از کار می‌افتد چند برابر بیشتر نیاز به پول دارد یک بازیگر با هر لباسی نمی‌تواند در خیابان قدم بزند.

وی درباره‌ی تسهیلات لازم در دوران بازنشستگی بیان کرد: یک بازیگر توانایی ایفای نقش‌های متفاوت را دارد ولی باید رسیدگی‌های لازم انجام شود، بازیگری حساسیت بیشتری نسبت به مشاغل دیگر دارد زیرا توانایی تأثیرگذاری بر همه‌ی اقشار را دارد.

توکلی در پایان به عنوان توصیه‌ای به جوانان بیان کرد: بازیگران جوان باید هم به لحاظ حفظ حرمت هم به لحاظ صداقت  به آرامی جا پای بزرگ‌ترها بگذارند و با قلبی سرشار از عشق برای مردم خدمت کنند و برای بدست آوردن شهرت دست به هر کاری نزنند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها