امـام صـادق (عليه السلام) فرمـودند: مانند ارباب به عيوب ديگران نگاه نکنید ، بـلكه چـون بنـده اى متـواضع، عيب هاى خود را وارسى كنيد. تحف العقول/ 295

      
کد خبر: ۳۰۱۹۸۸
زمان انتشار: ۱۲:۵۱     ۱۶ اسفند ۱۳۹۳

به گزارش پایگاه 598،دیدارهای هفته بیست‌ودوم لیگ برتر فوتبال که روز گذشته (جمعه) با پنج دیدار آغاز شد، فردا با برگزاری سه بازی به پایان می‌رسد. در این سه دیدار نمایندگان کشورمان در لیگ قهرمانان آسیا به مصاف هم می‌روند که دیدار تراکتورسازی مقابل پرسپولیس در تبریز می‌تواند جذابیت‌های خاصی داشته باشد.

نفت تهران – گسترش‌فولاد تبریز

نفت آنقدری که در لیگ برتر موفق نشان داد، نتوانست در دو هفته ابتدایی لیگ قهرمانان آسیا موفق باشد و حالا پس از انجام دو بازی در گروه B لیگ قهرمانان آسیا دوباره در لیگ برتر به میدان خواهد رفت.

شاگردان علیرضا منصوریان با پیروزی مقابل گسترش‌فولاد می‌توانند بار دیگر صدر جدول را از استقلال پس بگیرند اما در صورت کوچکترین لغزش جایگاه خوب این تیم در لیگ، به خطر می‌افتد. آن هم لغزش مقابل تیمی که این روزها برای فاصله گرفتن از قعر جدول به دنبال کوچکترین اشتباه حریفانش است و شاید شاگردان فراز کمالوند بتوانند از خستگی تیم بالانشین نفت استفاده کرده و در جدول رده‌بندی بالاتر بیایند. نفت در صورت برتری برابر گسترش فولاد بار دیگر صدرنشین لیگ برتر خواهد شد.

تراکتورسازی تبریز – پرسپولیس

دو تیم سرخپوش ایران در هفته دوم لیگ قهرمانان آسیا پیروز میدان بودند. یکی در سرمای تبریز الاهلی امارات را از پیش‌رو برداشت و دیگری هم در سرمای تاشکند بر بنیادکار غلبه کرد. حالا باید منتظر جنگ سرخ آسیایی‌ها باشیم و ببینیم که آیا تراکتورسازی همچنان می‌تواند خودش را در جمع مدعیان قهرمانی حفظ کند و در بالای جدول باقی بماند یا پرسپولیس می‌تواند با یک پیروزی خوب در تبریز روند خوبش در آسیا را در لیگ هم ادامه دهد.

برتری هر کدام از این تیم‌ها در این بازی می‌تواند بمبی از انگیزه برای بازیکنان باشد. بازیکنان پرسپولیس در این مدت و به دلیل نتایجی که در لیگ گرفته‌اند، دائماً تحت فشار  بودند. آنها حالا باید نشان دهند که پیروزی‌های خوب‌شان در آسیا را می‌توانند در لیگ هم تکرار کنند. بازیکنان تراکتورسازی هم کم انگیزه نیستند. آنها پس از بازگشت دوباره تونی اولیویرا متفاوت بازی می‌کنند و حضورشان در جمع مدعیان قهرمانی انگیزه بالایی به آنها می‌دهد که این موضوع و تماشاگران تبریزی کار را برای شاگردان حمید درخشان سخت‌تر خواهد کرد.

فولاد خوزستان – پیکان

شاگردان دراگان اسکوچیچ در لیگ برتر دو شکست را مقابل سپاهان و سایپا تجربه کردند تا کمی از کورس قهرمانی عقب بمانند. شاید اگر آنها در یکی از این بازی‌ها به پیروزی رسیده بودند اکنون فولاد صدر جدول را در اختیار داشت و با روحیه بهتری در آسیا حاضر می‌شد تا از دو بازی دو تساوی کسب نکند.

فولادی‌ها در شرایطی به مصاف پیکان می‌روند که 30 روز است رنگ پیروزی را ندیده‌اند و آخرین پیروزی آنها به دیدار روز 17 بهمن مقابل استقلال خوزستان بازمی‌گردد. پیکانی‌ها نیز پس از انجام سه بازی فشرده مقابل گسترش‌فولاد، استقلال و نفت که حاصل آن فقط کسب دو امتیاز بود و سپس وارد تعطیلاتی 25 روزه شدند، برای فاصله گرفتن از رتبه‌های پایین جدول باید به 3 امتیاز خارج از خانه برسند. مطمئناً نتیجه‌ای غیر از پیروزی خطر سقوط را از تیم پیکان دور نمی‌کند و باید دید در جدال تیم‌های بالا و پایین جدول کدام یک موفق‌تر است.

نتایج دیدارهای برگزار شده به شرح زیر است:

پدیده خراسان یک – استقلال خوزستان یک

صبای قم یک – راه‌آهن صفر

ملوان بندرانزلی یک – سپاهان صفر

ذوب‌آهن اصفهان 4 – سایپای البرز یک

استقلال یک – نفت مسجدسلیمان صفر

برنامه ادامه دیدارهای هفته بیست و دوم:

نفت تهران – گسترش‌فولاد تبریز، ساعت 16، ورزشگاه تختی تهران

تراکتورسازی تبریز – پرسپولیس، ساعت 16:30، ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز

فولاد خوزستان – پیکان، ساعت 16:30، ورزشگاه غدیر اهواز

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها