أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۰۲۰۱۰
زمان انتشار: ۱۳:۵۱     ۱۶ اسفند ۱۳۹۳
وزیر علوم، تحقیقات و فناوری از برگزاری جلسه شورای برنامه ریزی آموزش عالی در وزارت علوم و بررسی موضوعات مهم آموزشی در این جلسه خبر داد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از مهر، محمد فرهادی در حاشیه اختتامیه کنگره ملی شهدای دانشجو که در دانشگاه تهران در حال برگزاری است در جمع خبرنگاران در پاسخ به سئوال خبرنگار مهر مبنی بر اینکه رشته‌های بین رشته‌ای که اعلام کرده‌اید در چه مقاطعی و چه رشته‌هایی است؟ گفت: امروز شورای عالی برنامه‌ریزی چند رشته را در مقاطع دکتری و کارشناسی ارشد تصویب کرد.

وی در پاسخ به سئوالات مکرر خبرنگار مهر در خصوص اینکه چه رشته‌هایی حذف شده و چه رشته‌هایی با عنوان رشته‌های بین رشته‌ای اضافه شده است؟ پاسخی نداد و گفت: این موضوعات در دبیرخانه شورای برنامه‌ریزی مورد بررسی قرار می‌گیرد و کمیته‌های مختلفی وجود دارد که بعدا اعلام می‌شود.

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در خصوص آیین‌نامه‌های جدید برای مقاطع کاردانی‌، کارشناسی،‌ ارشد و دکتری گفت:‌ این موضوع امروز در دستور شورای عالی برنامه‌ریزی بود و من به دلیل حضور در این کنگره شهدا، تا انتهای جلسه حضور نداشتم و بعدا اعلام خواهد شد.

فرهادی در خصوص انتصابات جدید وزارت علوم در دانشگاه‌ها و وزارتخانه‌، گفت: ما همه اسامی را به شورای عالی انقلاب فرهنگی اعلام کردیم و در دستور کار این شورا قرار دارد و هنوز نوبت بررسی آنها نرسیده است و ما کلیه دانشگا‌ه‌هایی که با سرپرست اداره می‌شوند را به شورا معرفی کرده‌ایم و حدود 30 اسم در دستور کار شورا برای بررسی است.

وی در پاسخ به سئوال خبرنگاری در خصوص علت عدم بررسی اسامی معرفی شده به شورای عالی انقلاب فرهنگی توسط این شورا و همچنین تعیین تکلیف وضعیت ریاست دانشگاه تهران که نزدیک به یک سال از حضور سرپرست در آن می‌گذرد، هیچ‌گونه پاسخی نداد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها