أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۰۲۰۲۷
زمان انتشار: ۱۴:۰۷     ۱۶ اسفند ۱۳۹۳
بر اثر برخورد قطار مسافربری با عابر پیاده در شهر شریف‌آباد قزوین جوان 21 ساله به علت شدت جراحات وارده جان باخت.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از پایگاه خبری پلیس، بر اثر برخورد قطار مسافربری با عابر پیاده در شهر شریف‌آباد قزوین جوان 21 ساله به علت شدت جراحات وارده جان باخت.

فرمانده انتظامی شهرستان البرز با اعلام این خبر گفت: ظهر روز گذشته در پی تماس تلفنی با مرکز فوریت های 110 مبنی بر برخورد قطار مسافربری مشهد - میانه در حوالی شریف‌آباد قزوین ماموران گشت کلانتری شریف آباد و پاسگاه راه آهن قزوین در محل حادثه حاضر شدند.

سرهنگ ولی الله رسولی افزود: مشاهدات ماموران در محل حاکی از آن بود که قطارمسافربری که از مشهد به سمت میانه در حال حرکت بود درکیلومتر 132حوزه ریلی در حوالی شهر شریف آباد با عابرپیاده برخورد و جوان 21 ساله به علت شدت جراحات وارده جان باخت.

وی ادامه داد: علت وقوع سانحه بی احتیاطی عابر به علت ورود غیر مجاز به حریم راه آهن وعدم توجه به برخورد با قطار اعلام که در این خصوص پرونده تشکیل و در حال بررسی می باشد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها