أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۰۲۰۵۰
زمان انتشار: ۱۹:۵۸     ۱۶ اسفند ۱۳۹۳
مظاهری:
ذوب آهن در دو بازي اخير از محمد باقر صادقي درون دروازه استفاده کرده و مظاهري نيمکت نشين شده است.
محمد رشید مظاهری در گفت و گو با "ورزش سه" درباره برد برابر سایپا گفت: بازی خوبی بود و با اینکه عقب افتاده بودیم توانستیم به بازی باز گردیم. این سه امتیاز بسیار به ما کمک خواهند کرد تا به هدفمان نزدیک شویم. هدف ما حداقل کسب سهمیه ی آسیایی است.

دروازه بان ذوب آهن درباره دلیل نیمکت نشینی اش گفت: دلیلش را نباید از من بپرسید، از آقای فنایی دلیل نیمکت نشینی من را جویا شوید. اما این را به جرات می گویم هیچ مشکل یا بحثی پیش نیامده و این را همه می دانند که آقا یحیی بی حاشیه ترین مربی ایران است و این موضوع را از تک تک بازیکنان می توانید بپرسید. من حق دارم از نیمکت نشینی ناراحت باشم اما امکان ندارد برای تیم و خودم حاشیه درست کنم. تیم ما در موقعیتی است که نباید به این مسائل دامن زد.

دروازه بان سابق فولاد خوزستان در انتها گفت: من به عنوان بازیکن تمام تلاشم را انجام می دهم تا بتوانم موفق باشم. یکی از بهترین سالهای فوتبالی ام را امسال با ذوب می گذرانم و برای تیمم از جان مایه می گذارم، امیدوارم بتوانیم به هدفمان در لیگ برتر و جام حذفی برسیم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها