يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۳۰۲۰۸۰
زمان انتشار: ۲۰:۰۸     ۱۶ اسفند ۱۳۹۳
مرور تاکتيک‌هاي گلزني و تمرينات سبک آخرين تمرين شاگردان حميد درخشان در تهران را تشکيل داد.
به گزارش پایگاه 598،به نقل از فارس، آخرین تمرین تیم فوتبال پرسپولیس پیش از عزیمت این تیم به تبریز برای دیدار با تراکتورسازی امروز در ورزشگاه درفشی‌فر برگزار شد.

* بازیکنان تیم پرسپولیس در ساعت 13 و 45 دقیقه با سوت حمید درخشان تمرین‌شان را در ورزشگاه درفشی‌فر آغاز کردند.

* محمد عباس‌زاده که روز گذشته به دلایل انضباطی اجازه تمرین با پرسپولیس را پیدا نکرد امروز با اجازه حمید درخشان پا به پای سایر بازیکنان به تمرین پرداخت.

* بازیکنان پرسپولیس ابتدا بدن‌هایشان را گرم کرده و سپس دور زمین دویدند. همچنین مرور کارهای تاکتیکی بخش دیگری از تمرین امروز پرسپولیسی‌ها بود.

* تمرین امروز پرسپولیسی‌ها با توجه به بازی فردای این تیم مقابل تراکتورسازی سبک برگزار شد.

* رضا نوروزی مهاحم تیم فوتبال پرسپولیس امروز هم دور زمین به صورت اختصاصی به دویدن پرداخت.

* معدود هوادارانی که بیرون در ورزشگاه درفشی‌فر ایستاده بودند در خصوص صعود پرسپولیس به مرحله بعد لیگ قهرمانان آسیا با یکدیگر گفت‌وگو می‌کردند.

* تمرین گلزنی بخش آخر تمرینات امروز پرسپولیسی‌ها بود.

* در ساعت 14 و 35 دقیقه تمرین امروز سرخ‌پوشان به پایان رسید و شاگردان حمید درخشان برای حضور در فرودگاه عازم مهرآباد شدند.

* مهدی طارمی مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس در تمرین امروز این تیم غایب بود. طارمی به دلیل مصدومیت قادر نیست پرسپولیس را در دیدار مقابل تراکتورسازی همراهی کند.

* رضا نورمحمدی مدافع تیم فوتبال پرسپولیس امروز اولین نفری بود که ورزشگاه درفشی‌فر را ترک کرد.

* اعضای تیم فوتبال پرسپولیس با پرواز ساعت 16 و 45 دقیقه تهران را به مقصد تبریز ترک خواهند کرد و فردا در ساعت 16 و 30 دقیقه در ورزشگاه یادگار امام شهر تبریز به مصاف تراکتورسازی خواهند رفت.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها