يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۳۰۲۱۰۶
زمان انتشار: ۲۰:۱۷     ۱۶ اسفند ۱۳۹۳
7 بازيکن تيم استقلال در تمرين امروز اين تيم غيبت کردند.
به گزارش پایگاه 598،به نقل از تسنیم، تمرین تیم فوتبال استقلال یک روز پس از پیروزی یک بر صفر مقابل نفت مسجدسلیمان در شرایطی ساعت 16 امروز در کمپ اختصاصی این باشگاه برگزار شد که 7 بازیکن این تیم به نام‌های محسن فروزان، امیرحسین صادقی، حنیف عمران‌زاده، میلاد فخرالدینی، خسرو حیدری، امید ابراهیمی و یعقوب کریمی حضور نداشتند.

* امیر قلعه‌نویی به دعوت مهدی پرهام مالک باشگاه نساجی قائمشهر به قائمشهر سفر کرده تا دیدار تیم‌های فوتبال نساجی و فولاد نوین اهواز را تماشا کند و تمرین امروز در غیاب او برگزار شد.

* هنگامی که تمرین آغاز شد خبرنگاران و هواداران استقلال از غیبت 7 بازیکن استقلال در تمرین تعجب کردند.

* حدود 30 نفر از طرفداران استقلال در کمپ حضور داشتند و درباره محروم بودن امید ابراهیمی در دیدار استقلال مقابل نفت تهران ابراز ناراحتی کردند.

* بازیکنانی که مقابل نفت مسجدسلیمان از ابتدا بازی کرده بودند به تمرین ریکاوری پرداختند و پس از گذشت 20 دقیقه از تمرین مشغول بازی تنیس فوتبال شدند. سایر بازیکنان زیر نظر دستیاران قلعه‌نویی به مرور کارهای تاکتیکی پرداختند.

* بازیکنان که شب گذشته بعد از پیروزی مقابل نفت مسجدسلیمان در موسسه خیریه حضور یافته بودند، درباره این موضوع به اظهارنظر می‌پرداختند.

* میرشاد ماجدی که ظهر امروز برای مشخص شدن وضعیت محرومان استقلال به سازمان لیگ رفته بود در اواخر تمرین در کمپ حضور یافت.

استقلال پنجشنبه هفته جاری در ورزشگاه آزادی میزبان نفت تهران خواهد بود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها