يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۳۰۲۱۳۶
زمان انتشار: ۲۲:۴۰     ۱۶ اسفند ۱۳۹۳
کادر فنی تیم فوتبال پرسپولیس، پس از آخرین جلسه تمرینی سرخپوشان پیش از دیدار برابر تراکتورسازی نام 20 بازیکن را برای سفر به تبریز اعلام کرد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، کادر فنی تیم فوتبال پرسپولیس پس از آخرین تمرین سرخپوشان، نام 20 بازیکن را برای حضور در اردوی پیش دیدار برابر تراکتورسازی به شرح زیر اعلام کرد:

سوشا مکانی، مسعود همامی، محسن بنگر، محمدرضا خانزاده، مایکل اومانا، مهدی جعفرپور، بابک حاتمی، حمیدرضا علی عسگری، محمد نوری، مهرداد کفشگری، احمد نورالهی، فرناندو گابریل، پیام صادقیان، هادی نوروزی، رضا خالقی‌فر، امید عالیشاه، مهدی دغاغله، علی علیپور، ژوزه تادئو و افشین اسماعیل‌زاده.

گفتنی است، دیدار تیم‌های پرسپولیس و تراکتورسازی از هفته بیست و دوم مسابقات لیگ برتر فوتبال (جام خلیج فارس) از ساعت 16:30 روز یکشنبه در ورزشگاه یادگار امام تبریز برگراز می‌شود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها