يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۳۰۲۱۷۹
زمان انتشار: ۰۸:۵۳     ۱۷ اسفند ۱۳۹۳
به گزارش پایگاه 598 به نقل از ایسنا، این بازیگر با اشاره به اینکه اولین کار نوروزی خود را سال‌ها پیش با عنوان «فراموشی» با سعید سلطانی کار کرده است، درباره مجموعه «سربه‌راه» نیز گفت: این کار قصه یک خانواده است که درگیر یک سری مسائل می‌شوند. در این مجموعه نقش ریحانه را ایفا می‌کنم. ریحانه دختر کوچک خانواده است که همیشه کنار پدرش است و خیلی به پدرش وابسته است برای همین در دو لوکیشن اصلی و آسایشگاه حضور دارد. در این قصه ما عمه‌ای داریم که وارد ایران می‌شود و یکسری از داستان‌های ما توسط عمه رشد می‌کند. همچنین یکسری از داستان‌های دیگر این مجموعه نیز با ورود سیاوش خیرابی به آسایشگاه شکل می‌گیرد.

حبیبی با اشاره به شخصیت کاراکترش در این مجموعه گفت: ریحانه کمی زبل‌خان است. همه جا هست و باهوش است. همچنین مراقب پدرش هم هست.

او با اعتقاد بر اینکه سریال «سربه‌راه» قصه نویی دارد و طرح آن نیز درست است، گفت: فکر می‌کنم قصه این سریال برای مردم هم دوست‌داشتنی باشد و امیدوارم که این‌طور باشد. در این مجموعه شوک‌هایی در داستان وجود دارد که به نظرم من جذاب است و مجموعه را از یکنواختی درآورده است.

حبیبی همچنین در بخش دیگری از گفت‌وگوی خود یادآور شد: سریال «سربه‌راه» یک کار طنز نیست که مردم را در عید بخنداند. این کار تلخ هم نیست اما یک کار گرم و شیرین است. به ویژه بخش‌هایی که مربوط به لوکیشن یتیم‌خانه است دیالوگ‌های زیبایی دارد.

این بازیگر همچنین درباره‌ی سختی کارهای مناسبتی و اینکه آیا شتابزدگی مشمول این مجموعه نیز شده است، گفت: کار ما بسیار سخت است اما در مناسبت‌ها شرایط‌مان خیلی سخت‌تر می‌شود با این حال من خودم به شرایط توجه نمی‌کنم. بیشتر به کیفیت کار فکر می‌کنم که چه خواهد شد. به جهت اینکه آدم پرانرژی هستم و کارم را دوست دارم تلاش می‌کنم به بهترین نحو نقش خود را ایفا کنم. از طرفی وقتی به نتیجه کار فکر می‌کنم باعث دلگرمی‌ام می‌شود و سختی کار اذیتم نمی‌کند.

بخش دیگری از گفت‌وگوی این بازیگر به طراحی صحنه و لباس و انتقادهایی که همواره برخی هنرمندان نسبت به این حوزه داشته‌اند، اختصاص داشت.

حبیبی یکی از این مشکلات را محدودیت‌هایی عنوان کرد که در تلویزیون وجود دارد و گفت: به هر حال ما برای تلویزیون کار می‌کنیم و یکسری محدودیت‌هایی هم وجود دارد، هم از لحاظ مالی و هم از همه جهات. اما من به طور خاص از طراحی صحنه و لباس ناراضی نیستم. ما در این حوزه آدم‌های حرفه‌ای داریم که با کمترین امکانات بهترین شرایط را فراهم می‌کنند.

او گفت: آدم باید نگاه کند ببیند در چه شرایطی است،‌ در چه کاری است و چه توقعی باید داشته باشد.

حبیبی همچنین در بخش دیگری از گفت‌وگوی خود در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه آیا با حضور چهره‌ها در برنامه تحویل سال تلویزیون و صرف هزینه‌های هنگفت در قبال آن موافق است؟ گفت: در حال حاضر سال‌هاست چنین برنامه‌هایی داریم. مردم وقتی دوست دارند، برنامه‌سازها هم از حضور چهره‌ها و هنرمندان استفاده می‌کنند. اگر برنامه‌ساز بداند مخاطب دوست ندارد دیگر از حضور هنرمندان استفاده نمی‌کند. به نظر من حضور چهره‌ها در برنامه‌های تحویل سال خوب است و باعث می‌شود مردم پای حرف‌هایشان بنشینند. در نتیجه این اتفاق می‌تواند جالب باشد و برنامه‌سازان هم برای حضور آن‌ها مجبورند هزینه کنند.

او در ادامه مطالب بالا یادآور شد: همه جای دنیا همین است. هیچ‌کس رایگان به برنامه‌ای دعوت نمی‌شود. حال برخی‌ها هزینه‌های هنگفت می‌گیرند که به خودشان مربوط است ولی به طور کلی یک قیمت عرفی دارد که معقول است.

بازیگر «سربه‌راه» همچنین درباره ویژه برنامه‌های اخیر تحویل سال اظهار کرد:‌ به طور کلی برنامه‌های عید به ویژه کلاه قرمزی را خیلی دوست دارم و فکر می‌کنم کلاه‌قرمزی پربیننده‌ترین برنامه باشد. عروسک‌های «کلاه قرمزی» به تنهایی جذاب هستند اما از این باهوشی استفاده کرده و هنرمندان را هم وارد داستان می‌کنند که بسیار جذاب می‌شود. به طور کلی برنامه‌های عید و ماه رمضان جذاب و دوست‌داشتنی هستند. تنها موقعی که مخاطب به معنای واقعی پای تلویزیون می‌نشیند همین ایام است و سازندگان هم برای این برنامه‌ها بسیار زحمت می‌کشند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها