أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۰۲۲۲۱
زمان انتشار: ۱۰:۲۶     ۱۷ اسفند ۱۳۹۳
امشب در مجله فرهنگی گردشگری "چمدان" تله فیلم "جاده بی انتها" تولید صدا و سیمای مرکز سمنان را تماشا کنید.
به گزارش سرویس نقد رسانه پایگاه 598، تله فیلم "جاده بی انتها" اثری به کارگردانی رضا سبحانی و تهیه کنندگی عباس رافعی یکشنبه 17 اسفند ساعت 23 در برنامه چمدان پخش میشود.

این فیلم داستان دختری است بنام ندا گرمساری که به تازگی به ریاست اداره کل محیط‏زیست سمنان منصوب شده است. همزمان با آن شخصی متمول و ذی‏نفوذ به نام نامدار پیمانکار کشیدن جاده‏ای در میان جنگل شده که لاجرم به تخریب آن خواهد انجامید.

ندا در واکنشی مسئولانه در برابر نامدار می‏ایستد. از سویی نامدار که با پیمان مقدم همسر ندا که مهندس ناظر پروژه‏ی جاده است دوستی دارد، سعی می‏کند تا با همراه ساختن پیمان با خود به هر وسیله برای رسیدن به مقصود بهره ببرد. او که ندا را مانعی سخت در برابر خود می‏بیند اقدام به توطئه‏چینی علیه زندگی شخصی پیمان می‏کند و باقی داستان شکل میگیرد.

بازیگران اصلی این تله فیلم عبارتند از: کتایون کاراتی، مسعود شریف، جمشید صفری، هیلدا خسروی.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها