أَلَمْ يَعْلَمْ بِأَنَّ اللَّهَ يَرَى(علق 14) * * * آیا او ندانست که خداوند (همه اعمالش را) می‌بیند؟! * * * نداند او که همانا خدای می‌بیند/همه هرآنچه به هستی به امر خود افزود

      
کد خبر: ۳۰۳۲۵۱
زمان انتشار: ۲۱:۰۵     ۱۹ اسفند ۱۳۹۳
استقلال در ديداري حساس و 6 امتيازي روز پنج‌شنبه به مصاف نفت تهران و شاگردان عليرضا منصوريان خواهد رفت. دغدغه بزرگ امير قلعه‌نويي مطمئنا غيبت سه مهره سرشناس و تاثيرگذارش در اين ديدار است.
به گزارش پایگاه 598،جاسم کرار به دلیل محرومیت انضباطی، امید ابراهیمی به دلیل محرومیت و میلاد فخرالدینی نیز به دلیل مصدومیت سه مهره غایب استقلال تهران برابر نفت خواهند بود و امیر قلعه‌نویی از بعد از برد برابر نفت مسجد سلیمان مطمئنا به دنبال جایگزینی برای این مهره‌های تیمش در ترکیب بوده است.

این دیدار که یک فینال تمام عیار برای رسیدن به رتبه اول برای شاگردان امیر قلعه‌نویی به حساب می‌آید قلعه‌نویی امیدوار است تمام شاگردانش مانند دیدارهای گذشته با تمرکز بالا در زمین به شیرین‌ترین پیروزی فصل‌شان دست یابند.

در این دیدار احتمالا محسن فروزان درون دروازه قرار خواهد گرفت و در جدالی همراه با کری به دنبال مغلوب کردن حریف‌اش در دروازه مقابل است. بیرانوند و فروزان مطمئنا تقابل دیدنی و جذابی در این دیدار خواهند داشت و گلر شماره یک استقلال امیدوار است با حفظ شرایط دیدارهای گذشته قفل دروازه‌اش را بسته نگه دارد و تا اینگونه جنگ دروازه‌بانان تیم‌ملی را به نفع خود به پایان برساند.

امیرحسین صادقی و حنیف عمران‌زاده مطابق دیدارهای گذشته در پست دفاع میانی به میدان خواهند رفت. با توجه به بازگشت هاشم بیگ‌زاده، امیر قلعه‌نویی از او بار دیگر در پست دفاع چپ استفاده خواهد کرد و خسرو حیدری هم یک منطقه عقب‌تر می‌آید تا جای خالی میلاد فخرالدینی در دفاع راست را پر کند و البته جدال سختی برابر وحید امیری خواهد داشت.

مهم‌ترین تغییرات مطمئنا برای تیم امیر قلعه‌نویی در میانه زمین رقم خواهد خورد؛ جایی که با غیبت امید ابراهیمی و جاسم کرار و عقب بازی کردن خسرو جیدری تغییرات زیادی در ترکیب استقلال از نظر جابجایی مهره‌ها رقم خواهد خورد.

با این وضعیت، امیر قلعه‌نویی میانه میدانش را به میلاد نوری و محمدرضا خرسندنیا خواهد سپرد و امیدوار است این دو بازیکن بتوانند روز خوبی را برابر نفت پشت سر بگذارند. خرسندنیا هرچند مثل امید ابراهیمی در کارهای تهاجمی نمی‌تواند تیمش را همراهی کند اما مطمئنا بهترین بازیکن این تیم در خراب کردن بازی حریف است. خرسندنیا مطمئنا در این بازی باید مراقب خطاهای پی‌در‌پی خود پشت محوطه جریمه باشد و بتواند در فاز تهاجمی هم پاس‌های رو به جلو را سالم به هم‌تیمی‌هایش برساند.

یعقوب کریمی و سجاد شهباززاده دیگر بازیکنان استقلال در خط میانی خواهند بود و آرش برهانی به همراه رضا عنایتی وظیفه حمله به دروازه علیرضا بیرانوند را برعهده خواهند داشت.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها