أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۰۳۳۹۹
زمان انتشار: ۱۱:۵۹     ۲۰ اسفند ۱۳۹۳
دروازه بان استقلال گفت: «بنگر چاره‌ای نداشت جز اینکه بحث را عوض کند و بگوید استقلال را می‌بریم!»

به گزارش پایگاه 598؛ محسن فروزان در خصوص اظهارات محسن بنگر در برنامه 90 اظهار داشت: «من هم جای بنگر بودم، ‌شاید همین کار را انجام می‌دادم و با کری خواندن برای تیم رقیب، ذهن هواداران را از ناکامی تیم خودم منحرف می‌کردم!»

 

وی افزود: «به بنگر حق می‌دهم برای استقلال کری بخواند. رفته بود به برنامه 90 و عادل فردوسی‌پور درباره 10 شکست پرسپولیس از او پرسید و چاره‌ای نداشت جز اینکه بحث را عوض کند و بگوید استقلال را می‌بریم!»

 

فروزان ادامه داد: «شما خودتان را بگذارید جای بنگر، 10 باخت در 22 بازی را چطور می‌توان توجیه کرد؟! بهترین کار همین بود که بگوید اگر 20 بازی هم ببازیم، استقلال را می‌بریم اما مطمئن باشید برنده بازی نیم‌فصل دوم، ما هستیم. در نیم‌فصل اول پرسپولیس مفت از دست ما در رفت اما نیم‌فصل دوم چنین اجازه‌ای نمی‌دهیم.»

 

دروازه‌بان استقلال یک کری زیرپوستی هم برای پرسپولیس خواند: «ما تلاش می‌کنیم تا قبل از هفته سی‌ام قهرمان شویم تا بازی آخرمان تشریفاتی باشد، خدا کند پرسپولیس هم قبل از بازی با ما، امتیازات لازم برای بقا در لیگ را بگیرد و در بازی آخر مقابل استقلال برای فرار از سقوط به لیگ آزادگان از ما امتیاز نخواهد چون اگر التماس هم کنند، امتیاز نمی‌دهیم.»

خبر ورزشی

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها