کد خبر: ۳۰۳۴۹۲
زمان انتشار: ۱۴:۱۷     ۲۰ اسفند ۱۳۹۳
به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس، در پي اکران آخرين اثر سفيرفيلم به نام مستند «چشم در برابر چشم» در دانشگاه هاي سراسر کشور، معاون عرضه اين مرکز از استقبال بسيار گرم دانشجويان از اين مستند خبر داده  است.محمدرضا تاجدين، معاون عرضه و تعاملات سفيرفيلم در همين رابطه به خبرنگار فارس گفت: اکران دانشجويي مستند «چشم در برابر چشم» بعد از رونمايي در دانشگاه تهران، در سراسر کشور آغاز شد و اخبار رسيده حاکي از استقبال گسترده از اين اثر بوده است.

وي افزود: تاکنون بيش از 81 دانشگاه براي اکران اين مستند درخواست داده اند که اين مستند تاکنون در ۲4 دانشگاه اکران شده است. از اين ميان مي توان به دانشگاه هاي اصفهان، اراک، لرستان، گيلان، يزد، مازندران، صنعتي همدان، علوم پزشکي تبريز، هرمزگان، دانشگاه آزاد تهران جنوب و... اشاره کرد.

معاون عرضه سفيرفيلم نهايتا خاطرنشان کرد: اکران هاي دانشجويي و مردمي اين مستند تا خرداد ماه ۹۴ به مرور ادامه خواهد داشت و ما از فعالان دانشجويي دانشگاه ها و نهادهاي مردمي دعوت مي کنيم با توجه به شانتاژهاي دروغين دوباره رسانه هاي غربي بر موضوع حقوق بشر در ايران با اجراي نخستين حکم قصاص چشم در برابر چشم در ايران، با اکران اين مستند سهمي در آگاهي بخشي و روشنگري افکار داشته باشند.

براساس اين گزارش،اين اثر که به کارگرداني سيدمحمدعلي صدري نيا و تهيه کنندگي محمدحسين رضوي بهمن ماه امسال در دانشکده مديريت دانشگاه تهران رونمايي شد، مستندي اجتماعي با موضوع پديده شوم اسيدپاشي است که به بررسي ابعاد حقوق بشري قصاص چشم در برابر چشم و رفتار دوگانه رسانه هاي غربي در قبال اين پديده در ايران در سال هاي اخير مي پردازد.

اکران هاي دانشجويي اين مستند همچنان ادامه دارد و علاقمندان مي توانند براي اکران اين مستند در دانشگاه خود به سايت سفيرفيلم و آدرس http://safirfilm.ir/ekran مراجعه و ثبت نام کنند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها