کد خبر: ۳۰۳۶۰۳
زمان انتشار: ۱۹:۴۹     ۲۰ اسفند ۱۳۹۳
حبيب کاشاني با تاکيد بر اينکه مجموعه تيم اميد خواهان استفاده از جهانبخش و آزمون هستند، گفت: برايمان جالب است که غير از اين دو بازيکن، سه بازيکن ديگر تيم اميد هم براي اردوي اروپايي تيم ملي، مدنظر کي‌روش قرار گرفته‌اند.
به گزارش پایگاه 598،به نقل از ایسنا، کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ملی با وجود درخواست کادر فنی تیم امید مبنی بر در اختیار گرفتن سردار آزمون و علیرضا جهانبخش برای بازی‌های رسمی این تیم در تعطیلات عید و همچنین موافقت کمیته فنی و همین طور رییس فدراسیون با این موضوع اما همچنان مخالف حضور این دو بازیکن در تیم امید است و می‌خواهد آن‌ها را برای اردوی آماده‌سازی تیم ملی بزرگسالان در تعطیلات عید در اختیار داشته باشد.

کی‌روش سه‌شنبه شب پس از جلسه با کفاشیان در آخرین موضع‌گیری نسبت به این موضوع، باز هم تاکید کرد برای بازی با شیلی و سوئد، به جهانبخش و آزمون نیاز دارد او البته گفت که در جلسه با کفاشیان صحبتی در این باره نکرده است. کی‌روش در اظهار نظری جالب عنوان کرد که خود محمد خاکپور سرمربی تیم امید هم موافق حضور جهانبخش و آزمون در تیم بزرگسالان است و در جلسه حضوری با وی نظرش را اعلام کرده است. این صحبت کی‌روش درباره خاکپور دقیقا خلاف موضع‌گیری تیم امید است که ابهام‌ها را در این باره افزود.

از موضع‌گیری خاکپور بی‌اطلاعم
اما حبیب کاشانی مدیر تیم امید که همراه با این تیم به اردوی آماده‌سازی کویت نرفته و امشب می‌خواهد به جمع آن‌ها ملحق شود، درباره موضع‌گیری اخیر کی‌روش به خبرنگار ایسنا گفت: از اینکه خاکپور صحبت دیگری با کی‌روش داشته باشد، بی‌اطلاعم چون موضع تیم امید مشخص است و خواست همه ما در اختیار داشتن آزمون و جهانبخش بوده و هست. در جلسه حضوری با کی‌روش که خاکپور هم بود، کی‌روش تاکید کرد که هر کمکی از دستش برآید برای تیم امید و موفقیتش انجام می‌دهد. او در وسط جلسه 40 دقیقه به اتاق مهدی محمدنبی دبیرکل وقت فدراسیون رفت و ما منتظرش ماندیم تا برگردد. کی‌روش وقتی برگشت باز هم به این موضوع تاکید داشت. نمی‌دانم در صحبت‌های مستقیم آن دو چه بیان شده و خاکپور می‌تواند در این باره توضیح بدهد.

آرامش تیم امید را برهم نریزید
وی گفت: در شرایطی که اردوی اتریش تیم ملی هنوز قطعی نیست، بهتر است به تیم امید استرس وارد نکنند تا با آرامش کارش را دنبال کند. ظاهرا به خاطر مسائل مالی اردوی تیم ملی بزرگسالان در اتریش هنوز 50-50 است. اما تیم امید باید بازی‌های رسمی سنگینی را در تعطیلات عید انجام دهد. نهایتا فکر می‌کنم فصل‌الخطاب این موضوع رییس و هیات رییسه فدراسیون فوتبال هستند که باید اولویت سنجی کرده و منافع همه تیم‌های ملی را در نظر بگیرند. ما هم قبول داریم تیم ملی باید به خوبی برای بازی‌های انتخابی جام جهانی تجهیز شود اما در این مقطع زمانی، کار سنگین و حساسی پیش رو داریم. کیومرث هاشمی رییس کمیته ملی المپیک، علی کفاشیان و مهدی تاج هر سه قول همکاری داده‌اند.

حاضر شدیم با وجود خستگی حریف تمرینی تیم ملی باشیم
کاشانی با تاکید بر اینکه تیم امید تاکنون همکاری خوبی با تیم بزرگسالان داشته گفت: زمانی که اولین اردوی کیش را برگزار کرده بودیم، در شرایطی که بازی تدارکاتی تیم ملی بزرگسالان مقابل فلسطین لغو شد حاضر شدیم به خاطر منافع ملی حریف تدارکاتی تیم بزرگسالان باشیم این در شرایطی بود که تیم امید در خستگی پس از یک بازی تدارکاتی به سر می‌برد و شاید گل‌های زیادی می‌خورد اما منافع ملی آن موقع این طور ایجاب می‌کرد. الان دیگر اسم‌ها بازی نمی‌کنند و ما با تیم‌های خوبی از نپال، افغانستان و فلسطین روبه‌رو هستیم. فکر نمی‌کنم دیگر مالدیوی که در یک بازی یک طرفه 17 گل بخورد روبه‌روی ما قرار بگیرد.

کی‌روش سه بازیکن دیگر تیم امید را هم مدنظر دارد
مدیر تیم امید از دعوت شدن شاهین ثاقبی،‌ امیرارسلان مطهری و علی کریمی به تیم ملی بزرگسالان برای اردوی اتریش و سوئد خبر داد و گفت: حتما تیم امید پیشرفت کرده و خوب کار می‌کند که اکنون تعداد بازیکنان این تیم در تیم بزرگسالان به 5 نفر افزایش یافته است. گویا فدراسیون از این سه بازیکن هم برای اخذ ویزای شینگن پاسپورت دریافت کرده است. در چنین حالتی اجازه دهند تیم امید که تا این حد می‌تواند به تیم بزرگسالان کمک کند، با قدرت کامل این مرحله را سپری کند و برای راهیابی به المپیک 2016 همچنان امیدوار باشد. شکی نیست که شادابی و نشاط در این تیم می‌تواند نهایتا کمک‌حال تیم بزرگسالان هم باشد.

امشب به کویت می‌روم
وی در پایان با بیان اینکه امشب به کویت می‌رود گفت: خوشبختانه مشکل ویزای علی عبدالله‌زاده بازیکن تیم امید با همکاری سفارت ایران در کویت بالاخره حل شد و ثاقبی هم دیشب به اردوی تیم رسید. متاسفانه روزبه چشمی و مرادمند مشکل‌شان حل نشد و در اختیار باشگاه‌هایشان قرار گرفتند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها