امـام صـادق (عليه السلام) فرمـودند: مانند ارباب به عيوب ديگران نگاه نکنید ، بـلكه چـون بنـده اى متـواضع، عيب هاى خود را وارسى كنيد. تحف العقول/ 295

      
کد خبر: ۳۰۴۰۵۱
زمان انتشار: ۰۱:۲۸     ۲۲ اسفند ۱۳۹۳
هفته بیست‌وسوم فوتبال لیگ‌برتر کشور
هفته بیست‌وسوم رقابت های فوتبال باشگاه های برتر کشور با توقف خارج از خانه تیم پرسپولیس آغاز شد.

به گزارش پایگاه 598 به نقل از «خبرگزاری دانشجو»، در نخستین بازی این هفته از ساعت ۱۴:۳۰ امروز تیم رده پانزدهمی نفت مسجدسلیمان در ورزشگاه شهید بهنام محمدی برابر پرسپولیس قرار گرفت که این مسابقه با تساوی ۲-۲ خاتمه یافت و  شاگردان حمید درخشان پنجمین تساوی  این فصل خود را جشن گرفتند.

 

در این بازی امید عالیشاه در دقیقه ۲۴ و علی علیپور در دقیقه ۳۶ برای پرسپولیس و کیوان امرایی در دقیقه ۴۳ روی اشتباه محمدرضا خانزاده و رضا کرم الله چعب در دقیقه ۹۳ برای نفت موفق به گلزنی شدند.

 

قضاوت این بازی بر عهده علیرضا فغانی بود که به گابریل از پرسپولیس در دقیقه ۶ و کرم الله چعب از نفت مسجدسلیمان در دقیقه ۹۲ کارت زرد نشان داد. ضمن اینکه روسلان ملزدینوف بازیکن خارجی تیم میزبان در دقیقه ۵۷ به دلیل خطای خطرناک بر روی سوشا مکانی از زمین اخراج شد.

 

حمید درخشان در بازی امروز سوشا مکانی، رضا نورمحمدی، محسن بنگر، بابک حاتمی، محمدرضا خانزاده، مهرداد کفشگری، هادی نوروزی، رضا خالقی فر، گابریل (12 عالیشاه)، پیام صادقیان (78 دغاغله) و علی علیپور (89 تادو) را به میدان فرتساد.

 

در سوی مقابل نیز بهروز مکوندی از  گئورگی گئورگیف، حمید بوحمدان، سیدجلال عبدی، محمود تیغ نورد، سعید سالارزاده، فرزاد محمدی (82 کرملاچعب)، رضا درویشی (65 جعفری)، کیوان امرایی (61 مالکی)، کیومرث چراغی، روسلان ملزدینف و الکساندر پاشنکوف در ترکیب استفاده کرد.

 

پرسپولیس با این تساوی ۲۷ امتیازی شد و از رده نهم تکان نخورد. نفت مسجدسلیمان نیز بیستمین امتیازش در فصل جاری را کسب کرد.

 


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها