يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۳۰۴۲۲۵
زمان انتشار: ۱۱:۱۶     ۲۳ اسفند ۱۳۹۳
دروازه بان تیم نفت تهران گفت:امیدوارم استقلال در دربی برنده شود.

به گزارش پایگاه 598 به نقل از کاپ، علیرضا بیرانوند درباره بازی روز گذشته نفت مقابل استقلال،درگیری اش با هواداران حریف،بحث بازگشت علیرضا منصوریان به استقلال و ...توضیحاتی ارائه کرد.
 
*درباره بازی چه نظری داری؟

هر دو تیم پیروزی می خواستند.ما یک بازی شش امتیازی را بردیم.خدا را شکر سال را به خوبی در لیگ به پایان بردیم.ما که هوادار نداریم که به آنها عیدی بدهیم و به خودمان عیدی دادیم.بین کادر فنی و بازیکنان نفت درک متقابلی وجود دارد.

*داستان درگیری ات با هواداران استقلال چه بود؟در صحفه اینستاگرامت نوشته بودی هر چه از دهانشان در آمد به تو گفتند.

همه عالم و آدم می دانند من طرفدار چه تیمی هستم.وقتی آن رفتار را از طرفداران استقلال دیدم خشکم زد.هواداران استقلال به خانواده ام فحش دادند.به مادرم فحش دادند.دیشب از ناراحتی نخوابیدم.باورتان می شود؟می خواستید راحت بخوابم؟من یک استقلالی هستم اما اینطور رفتار می کنند.وقتی به من فحش دادند دستم را روی قلبم گذاشتم تا به آنها بگویم دوستشان دارم اما فکر کنم استقلالی ها خودی را زدند!وقتی بازی شروع نشده بود هم فحش می دادند.دیگر بعد از گل،گل و بلبل شد.جالب است در اینستاگرام خیلی استقلالی ها پیام گذاشته بودند و می خواستند دلجویی کنند.من خودم یک روز روی این سکوها می نشستم و استقلال را تشویق می کردم.آن زمان هم فحش می شنیدیم که هواداران نسبت به بازیکن حریف می دهند اما خدا شاهد است من هیچ وقت فحشی ندادم.یادم نمی رود بازی استقلال سپاهان 8 سال پیش به استادیوم رفتم و این قدر استرس پیدا کردم حالم به هم خورد.می دانم هوادار چه استرسی دارد و به همین دلیل کینه ای به دل نگرفتم.من بازی قهرمانی استقلال در سال 85 مقابل برق شیراز هم استادیوم بودم.

من یک بازیکن حرفه ای هستم که وقتی تیمم به پیروزی می رسد خوشحال می شود.درست است استقلالی هزارآتیشه هستم اما به نفت تعهد دارم.

*هواداران استقلال از چه چیزی ناراحت شدند؟

فکر کنم از پشتکی که زدم ناراحت شدند.از آنها بابت این مساله عذرخواهی می کنم.

*واقعیت را بگو.از هواداران استقلال کینه به دل نگرفته ای که مثلا تصمیم بگیری در آینده به این تیم نروی.

من جایی می روم که راحت باشم.نفت مسجدسلیمان،سپاهان و پرسپولیس و استقلال فرقی برایم ندارند.فوتبال حرفه ای شده،شاید من سوپر اسقلالی روزی سر از پرسپولیس دربیاورم.البته اینکه علیرضا منصوریان به کجا برود نقش زیادی در تصمیم گیری من دارد.با او حاضرم به لیگ دسته سه هم بروم.من با علی منصوریان 5 سال زندگی کردم.ضمن اینکه یکی دیگر از کسانی که زندگی ورزشی ام را به او مدیون هستم یحیی گل محمدی است که واقعا پشتم ایستاد.

*برسیم به پلاکارد بازگشت منصوریان به استقلال.در این باره چه نظری داری؟

منصوریان جزو مربیانی است که می تواند به خارج از کشور ترانسفر شود.او هم زبان می داند،هم کار فنی اش را بلد است و مدیریت هم دارد.به نظر من منصوریان می تواند روزی در اروپا هم مربیگری کند.هر جا او برود من هم می روم.

*پادوانی هم پنالتی را خراب کرد.

او خیلی ضربه را آرام زد.فکر می کنم دلیلش این است که اعتماد به نفسش بالاست.در تمرین هم همین طوری پنالتی می زند.محسن فروزان هم دیده بود که پادوانی همین طوری می زند.به قول بهرام شفیع او اگر با کت و شلوار هم توی دروازه بود توپ را می گرفت.

*در رختکن هم که خیلی خوشحال بودی.

همیشه در هر مسابقه ای می بریم سه تا حیدر حیدر می گوییم.پیش از بازی هم غلامرضا رضایی گفت که امیدواریم این حیدر حیدر را بگوییم و خوشبختانه این اتفاق افتاد و استقلال را شکست دادیم.البته یک سری حرکات موزون لری هم من انجام دادم.

*منصوریان چطور بود؟آیا در رختکن هم مثل جلوی دوربین بود؟

در رختکن مثل بازی بود.او به تیم استقلال تعصب دارد.وقتی به رختکن آمد فقط خسته نباشید گفت.

*قهرمان لیگ برتر می شوید؟

باور کنید زود است در این باره صحبت کنیم.ما در سه جبهه سخت می جنگیم.تیم های دیگر هم به ما نزدیک هستند.ما این پتانسیل را داریم که هم قهرمان جام حذفی شویم و هم لیگ برتر.اتفاقی که در فوتبال ما رخ نداده است.

*دربی هفته آخر برگزار می شود.ممکن است اگر استقلال را ببرد،قهرمانی یا سهمیه تیم شما تحت الشعاع قرار بگیرد.دوست داری استقلال برنده شود؟

صد در صد دوست دارم استقلال در دربی برنده شود.من بازیکن نفت هستم و به باشگاه تعهد و تعصب دارم اما داستان دربی فرق می کند.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها