أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۰۴۴۷۱
زمان انتشار: ۲۰:۱۳     ۲۳ اسفند ۱۳۹۳
روز گذشته خبر هایی مبنی بر حمله فرماندار حاشیه ساز شهرستان صحنه کرمانشاه به یکی از کارکنان مرکز بهداشت این شهر در برخی از رسانه های منتشر شد.

به گزارش پایگاه 598، روز گذشته خبری مبنی بر حمله فرماندار حاشیه ساز شهرستان صحنه کرمانشاه به یکی از کارکنان مرکز بهداشت این شهر در برخی از رسانه های منتشر شد. فرمانداری که چندی پیش نیز در برخورد زشتی با یکی از ماموران راهنمایی و رانندگی این شهرستان سیلی به صورت سرگرد عادل حیدری زده بود که این اقدام موجب اعتراض بسیاری از رسانه های کشور قرار گرفت.

حال پس از گذشت چند ماه از برخورد زشت قبلی فرماندار صحنه به گفته شاهدان عینی وی روز گذشته به معاون مرکز بهداشت شهرستان صحنه حمله کرد که این مسئول به واسطه نرده حایل بین خود و فرماندار توانست از چنگال مدیر کارگزارانی - مشارکتی دولت اعتدال رهایی یابد.

یک منبع اگاه به سایت مرصاد گفت: یکی از مدیران استانی بهداشت و درمان که برای پیگیری ماجرا با عباس آبادی تماس می گیرد نیز توسط این فرماندار به فحش و توهین گرفته می شود.

سکوت بی معنای مدیریت ارشد استان در برابر تخلفات این مدیر دولتی در طول تاریخ بعد از انقلاب بی سابقه بوده است. مشخص نیست مدیران وزارت کشور تا کی قصد تحمل فرار مدیریت استان کرمانشاه از اجرای قانونی و تحمل فرماندار قانون شکن را دارند.

شیوه مدیریتی بی برنامه و سکوت در برابر تخلفات از سوی مدیران دولت تدبیر و امید در بسیاری از عرصه ها برای افکار عمومی قابل درک نیست و در حال ثبت یک متد کاریکاتوری از مدیریت در استان کرمانشاه است.

پیمان پاکزاد در گفتگو با خبرنگار شبکه اطلاع رسانی مرصاد، در خصوص حمله فرماندار صحنه به یکی از معاونان شبکه بهداشت شهرستان صحنه اظهار داشت: در هفته گذشته آقای فرماندار به بنده گفت که آقای گل چهره معاون بهداشت شهرستان، یکی از نانوایی ها را که پلمپ شده است، فک پلمپ کرده و بنده در جواب ایشان گفتم که چنین چیزی نمی شود رخ داده باشد زیرا بر اساس ضوابط ما نمی توانیم این کار را انجام بدهیم.

پاکزاد افزود: پس از گفته های آقای فرماندار، من در حیاط شبکه بهداشت از مهندس گل چهره در خصوص موضوع فک پلمپ توضیح خواستم که او گفت که مجمع امور صنفی از من پرسیده که چه کار کنیم او نیز در جواب گفته است که بر اساس قانون این کار را انجام دهید.

وی اضافه کرد: در همان حال و هوا آقای فرماندار را دیدیم. فرماندار نیز زمانی که گل چهره را دید شروع به فحاشی کرد.

نرده ها باعث شد آقای گل چهره توسط فرماندار مضروب نشود

پاکزاد در خصوص حمله فرماندار صحنه به معاون شبکه بهداشت صحنه گفت: با این حال خوشبختانه میان فرماندار و آقای گل چهره یک نرده وجود داشت و همین نرده باعث شد که آقای گل چهره مضروب نشوند. ما به دلیل اینکه وزارت بهداشتی هستیم و دنبال جنجال نیستیم از این موضوع گذشت کردیم تا این که امروز اتفاقاتی دیگر افتاد.

پاکزار با اشاره به اینکه از مدت ها پبش در راستای تحول بهداشت شهرستان صحنه فعالیت کرده است، گفت: صبح با آقای فرماندار و آقای احمدی رفتیم که یک مدرسه را برای راه اندازی مرکز آموزش دندان پزشکی آماده کنیم. با بنده تماس گرفتند که دارند بودجه را تقسیم می کنند. بنده به سرعت سوار بر ماشین شدم و به سمت کرمانشاه حرکت کردم تا بودجه را بگیریم و بدهکاری خود را بدهیم.

فرماندار صحنه به من فحاشی کرد

پاکزاد به تماس فرماندار صحنه با وی در زمانی که در کرمانشاه بوده است اشاره کرد و گفت: در دانشگاه بودم که با بنده تماس گرفتند که آقای فرماندار می گویند بیایید و من گفتم کرمانشاه هستم و نمی توانم. این بار گفتند که با خود فرماندار صحبت کنید و من که می خواستم با ایشان صحبت کنم با عصبانیت و فحاشی ایشان روبرو شدم.

وی افزود: من در ابتدا فکر می کردم که شوخی می کنند. دوباره گفتم کرمانشاه هستم که فرماندار گفت دروغگو! اگر مرد هستی پایت را به شهر صحنه بگذار ببین قلم پایت را خورد می کنم یا نه. من نیز ناراحت شدم و گفتم این به جای تشکر شماست؟

رئیس شبکه بهداشت صحنه گفت: بنده اگر تخلفی کنم می توانند از طریق وزارت بهداشت پیگیری کنند با این وجود تمامی گزارش ها حاکی از عملکرد موفق بنده در شهرستان صحنه است.

پزشک دارای جایگاهی ارزشمند است

وی با بیان اینکه پزشک جایگاه ویژه و ارزشمندی در جامعه دارد گفت: از نظام مایوس نمی شویم اما از کارگزار آن کدورت خاطر دارم.

پاکزاد با بیان اینکه از او به خاطر این اقدام عذرخواهی نشده است، گفت: البته دوستان فرار رو به جلو و جناحین را خوب بلد هستند!

وی افزود: کسی که والی و نماینده حکومت می شود باید بخشنده باشد اما ایشان برادر بد اخلاق ماست. کدورت شخصی نداریم ولی جایگاه انسان ها باید حفظ شود.

رئیس شبکه بهداشت صحنه گفت: من بیمار هستم و به خاطر فحاشی های آقای فرماندار حالم بد شد اما خیلی ساده انکار می کنند. اگر انکار می کنند در محضر خدا و با دلی که شکسته اند چه کار می کنند؟

از ترس فرماندار می ترسم که به محل کارم برگردم

وی با بیان اینکه از این موضوع شکایتی ندارد اما و مکدر است، گفت: من دیگر به صحنه نمی روم زیرا می ترسم ایشان روی من دست بلند کنند. من نه توان این را دارم که کتک کاری کنم و نه بلد هستم که فحاشی کنم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۷
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
ارسال نظرات
سلطانی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۱:۵۸ - ۲۳ اسفند ۱۳۹۳
۶
۰
باید به فرمانده انتظامی تبریک گفت
پاسخ
هوشنگ
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۰:۴۵ - ۲۴ اسفند ۱۳۹۳
۶
۲
این فرماندار را زیر سیبلی رد می کنند اما بخاطر پسر نوح استاندار احضار می شود چه جالب تا ببینیم چه کسی را می زنند خودی از نظر ایشان باشد یا غیر خودی معیار ایشان قانون نیست حزب وگروه است ولاغیر
پاسخ
آشنا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۸:۲۴ - ۲۴ اسفند ۱۳۹۳
۶
۱
پسر کو ندارد نشان از پدر !
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۱۵ - ۲۶ اسفند ۱۳۹۳
۱
۵
روحانی متشکریم
پاسخ
شهريار نوروزی صداي مردم صحنه
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۱:۲۰ - ۲۷ اسفند ۱۳۹۳
۳
۰
در صورتی که فرماندار صحنه برکنار نشود روز دهم اردیبهشت ماه ۹۴ در اعتراض به سکوت و اعماض تعمدی استاندار محترم و شیخ وحید احمدی نماینده محترم مجلس که وظیفه نظارتی خویش را بفراموشی سپرده است اینجانب شهریار نوروزی اقدام به خود سوزی میکنم و از شما همکاران ارجمند و گرامی استدعا دارم که نسبت به نشر و انعکاس این خبر با حقیر همراهی نموده تا انشاالله صدای مظلومیت مردم صحنه را جهت پایان دادن به این بی اخلاقی ها به گوش مسئولین ارشد دولت و نظام مقدس اسلامی برسد .
با یاد و در پناه حق سربلند باشید و موفق .
یاحق
پاسخ
ممرو
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۰۹ - ۲۸ اسفند ۱۳۹۳
۳
۳
درود بر احمدينزاد دلاور
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۷:۰۲ - ۲۹ اسفند ۱۳۹۳
۵
۰
روحانی تبریک . عده ای ارازل دیگه هم بیکارن دنبال مسئولیت میگردند
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها