کد خبر: ۳۰۴۵۴۳
زمان انتشار: ۰۹:۲۵     ۲۴ اسفند ۱۳۹۳
 به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس/ فرامرز خودنگاه از عدم پخش مسابقات قوي‌ترين مردان ايران در تعطيلات عيد نوروز خبر داد.
فرامرز خودنگاه رئيس کميته قوي‌ترين مردان ايران در خصوص اينکه آيا بعد از 2 سال وقفه علاقمندان شاهد پخش اين رقابت‌ها از تلويزيون خواهند بود يا خير، گفت: بعد از جابه‌جايي‌هايي که در فدراسيون بدنسازي و پرورش‌اندام به وجود آمد من هم از فدراسيون رفتم و 2 سال اين مسابقات برگزار نشد.
وي ادامه داد: بعد از بازگشت پورعلي‌فرد به رياست فدراسيون، 4 - 5 ماهي است که من هم به کميته قوي‌ترين مردان برگشته‌ام. در اين مدت يک مسابقه انتخابي بين 26 نفر از بهترين‌ها برگزار کرديم؛ همچنين مسابقات قوي‌ترين مردان در دسته 105- کيلوگرم را بعد از 2 سال برگزار کرديم که سطح قابل قبولي داشت.
خودنگاه افزود: رقابت‌هاي قوي‌ترين مردان را هم برگزار کرديم، اما با توجه به عدم تمايل مسئولان سازمان صدا و سيما اين رقابت‌ها نوروز امسال از تلويزيون پخش نخواهد شد و قرار است در شبکه نمايش خانگي بعد از تعطيلات نوروز در اختيار علاقه‌مندان قرار بگيرد. تلاش ما اين است که با رايزني با مسئولان صدا و سيما و همکاري آنها بتوانيم سال آينده بار ديگر اين رقابت‌ها را به تلويزيون برگردانيم چرا که جاي خالي آن احساس مي‌شود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها