أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۰۴۶۹۹
زمان انتشار: ۱۴:۰۷     ۲۴ اسفند ۱۳۹۳
مربی تیم فوتبال استقلال گفت: «مگر جلوی نیمکت غیر از دست دادن کار دیگری هم می‌شود کرد؟»

به گزارش پایگاه 598 به نقل از سرویس ورزشی جام نیوز، استقلال آخرین بازی سال را باخت تا با ناکامی به پیشواز عید نوروز برود. اظهارات جواد زرینچه در این خصوص را می خوانید:

 

* بعد از چند هفته کسب نتایج مطلوب، بازی حساسی را به نفت تهران واگذار کردید.

- شرایط بسیار خوبی برای‌مان مهیا شده بود تا به صدر جدول برسیم. اگر آرش برهانی فرصت نیمه اول را گل می‌کرد، شاید شرایط عوض می‌شد اما متأسفانه از جایی گل خوردیم که تذکر داده بودیم. قبل از بازی خیلی روی اوت‌ها و کرنرها تأکید داشتیم اما متأسفانه دقیقاً همین‌طوری گل خوردیم. این را هم فراموش نکنید اگر درخشش بیرانوند نبود، نتیجه به شکل دیگری رقم می‌خورد.

 

* به نظر می‌رسد مدافعان استقلال روی جاگیری‌ها مشکل دارند. مثلاً در لحظه پنالتی، حنیف خوب جاگیری نکرد. یا در لحظه گل که مدافعان و فروزان اشتباه کردند.

- در صحنه پنالتی به نظرم قبل از اینکه حنیف خطا کند، ‌مهاجم حریف روی او مرتکب خطا شد، در صحنه گل هم غافلگیر شدیم. محسن فروزان سُر خورد و غافلگیر شدیم البته در مجموع بچه‌ها خوب عمل کردند اما باید بپذیریم که بازی تمام شده و به آینده فکر کنیم.

 

* یکی از بازیکنان ضعیف استقلال در این بازی هاشم بیگ‌زاده بود.

- نفت اساس حرکاتش را بر پایه نفوذ از دو جناح گذاشته بود به ویژه جناح چپ ما. هاشم بازیکن خوبی است و در تلاش است تا به روزهای اوج خودش برگردد.

 

* با این شرایط چقدر شانس قهرمانی برای استقلال قائل هستید؟

- هنوز 7 مسابقه دیگر داریم و این یعنی 21 امتیاز. ما منتظر لغزش رقبا هستیم و اطمینان داریم که آنها هم امتیاز از کف می‌دهند. بعد از عید نوروز دو مسابقه فوق‌العاده مهم برابر فولاد و ذوب‌آهن داریم. این دو مسابقه برای‌مان حکم کلید قفل قهرمانی را دارد؛ هم می‌تواند ما را به صدر برساند و هم اینکه قهرمانی را از استقلال بگیرد. امیدوارم این دو مسابقه را ببریم و صدرنشین شویم.

 

* در بازی با نفت برای بازگشت منصوریان پلاکارد آورده بودند و این ماجرا کلی سروصدا کرده.

- به نظرم پلاکارد آوردن، کار درستی نیست. به ویژه در این مقطع که تیم در کورس قهرمانی قرار دارد. این کارها به تیم استرس وارد می‌کند. تا فصل آینده هزار اتفاق رخ می‌دهد. استقلال که متعلق به شخص نیست. یک موقع ناصرخان و منصورخان روی نیمکت بودند، الان امیر قلعه‌نویی، شاید یک مقطعی هم نامجومطلق، مجیدی یا منصوریان سرمربی‌اش شوند. به نظرم تماشاگر باید تیم را بر نفرات ارجح بداند و حامی استقلال باشد. این مسئله منحصر به الان نمی‌شود. در هر مقطعی آوردن پلاکارد به استادیوم کار درستی نبوده است.

 

* علیرضا منصوریان به شدت از دستیاران سرمربی استقلال گلایه کرده و مدعی شده که غیر از قلعه‌نویی و ایمان عالمی، بقیه نفرات برخورد سردی با او داشتند. او گفته یک نفر خیلی سرد دست داد و دیگری هم که هم‌اتاقی‌اش در دوران بازیگری بود، پشتش را به او کرد.

- اولاً من هیچ وقت با علیرضا هم‌اتاقی نبودم، از سوی دیگر برخوردم هم با او بسیار گرم بود. منصوریان سمت نیمکت ما آمد و برخوردمان هم گرم بود. مگر در آن صحنه جلوی نیمکت به جز دست دادن کار دیگری هم می‌شد انجام داد که ما نکردیم؟ من نه سرد برخورد کردم و نه پشتم را به او کردم. با من که رودررو دست داد نه پشت و رو! البته این را هم بگویم بعضی اوقات سوء تفاهم هم ایجاد می‌شود، چون جلوی نیمکت شلوغ می‌شود و همه دوستان عکاس هم می‌خواهند عکاسی کنند مربیان و بازیکنان هم همدیگر را می‌بینند و احوالپرسی می‌کنند به همین خاطر گاهی اوقات احتمال دارد ناخواسته اتفاقاتی رخ بدهد که سوء برداشت از آن شود. محمد خرمگاه و علی چینی شاهد هستند که ما با همه نفتی‌ها خوب برخورد کردیم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها