کد خبر: ۳۰۴۹۳۵
زمان انتشار: ۱۶:۳۷     ۲۵ اسفند ۱۳۹۳
سپاهان با اشتباه فاحش دروازه‌بان پديده اولين گل بازي را در دقيقه 30 به ثمر رساند.
به گزارش "ورزش سه" سپاهان برای عقب نماندن از کورس بالای جدول به 3 امتیاز بازی احتیاج دارد اما کار آسانی مقابل پدیده ندارد چرا که پدیده هم می خواهد از بحران خارج شود.

هفته بیست و سوم لیگ برتر،ورزشگاه فولاد شهر
داور: محمدحسین زاهدی‌فر، کمک‌ها: سجاد طوری و عبدالرسول ذورقی

سپاهان:
رحمان احمدی، هادی عقیلی، عبدالله کرمی، احسان حاج صفی، وریا غفوری ،رسول نویدکیا، فضیل، علی کریمی، حسین پاپی، لوسیانو پریرا و محمدرضا خلعتبری
سرمربی: حسین فرکی

پدیده:
 مجتبی روشنگر، مسعود نظرزاده، سعید قزلگچلی، محمد نژادمهدی، معین عباسیان، حسین کیانی، زوران کنزویچ (41 مهدی خیری)، محمد صلصالی، محمد مهدی نظری، محمد غلامی و بهادر نسیم اف
سرمربی: علیرضا مرزبان

شرح گل:
1 ـ صفر (سپاهان): پاس به عقب مدافعان پدیده به روشنگر رسید و او در شرایطی که می‌ توانست با یک ضربه توپ را دفع کند، در حرکتی عجیب اقدام به دریبل خلعتبری کرد که با توپ دزدی مهاجم سپاهان توپ برگشتی به پریرا رسید و او به سادگی و بی مزاحمت از 15 متری دروازه خالی را بازکرد.

دقایق حساس:
دقیقه 10: خلعتبری پا به توپ جلو رفت که پشت محوطه جریمه او را متوقف کردند اما داور خطا نگرفت و به همین خاطر خلعتبری اعتراض کرد.
دقیقه 16: سپاهانی ها توپ را سانتر کردند که پاپی نفوذ کرد اما داور آفساسد اعلام کرد.
دقیقه 21: بازیکنان پدیده توپ را به محوطه جریمه فرستاند که غلامی با یک استپ سینه عالی پشت محوطه 4 قدم شوت زد که رحمان احمدی به سختی توپ را مهار کرد.
دقیقه 25: روی سانتر علی کریمی ، پریرا در محوطه جریمه صاحب موقعیت شد که شوت محکم او با فاصله کمی از بالای دروازه به اوت رفت.

حاشیه‌های بازی:
*علیرضا مرزبان سرمربی پدیده به خاطر محرومیت انضباطی از سوی کمیته انضباطی روی سکوها بازی را تماشا می کند.
*محمد غلامی بازیکن فصل قبل سپاهان به سمت نیمکت پدیده رفت و از طرف زرد پوشان اصفهانی هم خلعتبری و عقیلی به سوی نیمکت پدیده رفتند.
*رحمان احمدی در این بازی در ترکیب اصلی قرار گرفته است و مهدی امیری دروازه بان ذخیره سپاهان است. جالب اینکه شهاب گردان از لیست 18 نفره خط خورده در این بازی حضور ندارد.
* با توجه به اینکه مرزبان محروم است، توماس هسلر از کنار زمین تیم را هدایت می کند.

اتفاق ویژه:
 صحنه گل سپاهان به پدیده در دقیقه 30 یکی از عجیب ترین گل های امسال فوتبال ایران را رقم زد. جالب اینکه اگر داور به جای آوانتاژ بازی را قطع می‌ کرد می‌توانست مجتبی روشنگر دروازه‌بان پدیده را به دلیل خطا روی خلعتبری اخراج کند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها