أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۰۴۹۴۲
زمان انتشار: ۱۶:۳۹     ۲۵ اسفند ۱۳۹۳
بازي دو تيم استقلال و آلومينيوم با نتيجه 2 ـ يک به سود استقلال در جريان است. اين در حالي است که استقلال در ترکيب خود تغييراتي را اعمال کرده است.
به گزارش پایگاه 598،در این نیمه بازیکنانی مثل امید ابراهیمی، فریدون زندی و چند بازیکن جوان دیگر وارد ترکیب اصلی شدند و وحید طالب لو هم جای خودش را به فرزین گروسیان گلر سوم استقلال داده است.

در همان دقیقه 46 عیسی آل کثیر یکی از گل های خورده آلومینیوم هرمزگان را جبران کرد اما اتفاق جالب حضور محسن فروزان به عنوان هافبک راست استقلال در این بازی است. او از زمانی که وارد زمین شده چند سانتر روی دروازه آلومینیوم داشته که باعث تعجب خبرنگاران و حدود 30 هواداری شده که این بازی را نزدیک می‌ بینند.

استقلال در نیمه اول با گل محسن کریمی هافبک جوانش از حریف پیش افتاده بود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها