يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۳۰۴۹۸۹
زمان انتشار: ۱۸:۵۵     ۲۵ اسفند ۱۳۹۳
در ديدار تيم‌هاي فوتبال پيکان و ذوب‌آهن، داور مسابقه دو پنالتي اعلام که هردوي آنها مشکوک بود.
به گزارش پایگاه 598،به نقل از فارس، نیمه دوم دیدار تیم‌های فوتبال پیکان و ذوب‌آهن آبستن حوادث مختلفی بود که در پایان هم 4 گل رد و بدل شد که سهم شاگردان یحیی گل‌محمدی 3 گل و سهم خودروسازان یک گل بود.

* قاسم واحدی داور این مسابقه در جریان این بازی 2 ضربه پنالتی اعلام کرد که هردوی آنها با اعتراض کادر فنی تیم‌های حریف روبرو بود. داور ابتدا در دقیقه 70 برای ذوب‌آهن پنالتی اعلام کرد اما کادر فنی پیکان و بازیکنان این تیم معتقد بودند پیش از این توپ به نفع پیکانی‌ها به اوت رفته بود که داور به اشتباه آن را به سود ذوب‌آهنی‌ها اعلام کرده بود. اعتراضات صمد مرفاوی در این صحنه سرانجام باعث شد تا داور مسابقه او را از زمین بازی اخراج کند. در ادامه هم داور در دقیقه 84 ضربه پنالتی به سود پیکان اعلام کرد که در این صحنه هم کادر فنی و بازیکنان ذوب‌آهن معتقد بودند خطایی صورت نگرفته است.

* حسین کریمی بازیکن پیکان در دقایق پایانی موقعیتی را از دست داد که با اعتراض شدید سعید دقیقی همراه شد و او سر بازیکن جوان خودروسازان داد و فریاد کرد.

* در دقایق پایانی نیز مهدی رحمتی روی ضربه کرنری به جلو آمده بود تا از این فرصت استفاده کند و بتواند تیمش را به تساوی برساند اما بازیکنان ذوب‌آهن توپ را دفع کردند و سانتوس از وسط زمین با ضربه‌ای گل سوم شاگردان یحیی گل‌محمدی را به ثمر رساند. پس از این اتفاق جر و بحثی بین رحمتی و رشید مظاهری دروازه‌بان ذوب‌آهن به وجود آمد که این جر و بحث حتی تا پایان بازی هم ادامه داشت و پس از اتمام بازی رحمتی با مظاهری چند دقیقه‌ای جر و بحث کرد که با وساطت بازیکنان و کادر فنی، دروازه‌بان پیکان به سمت رختکن رفت.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها