يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۳۰۵۲۹۴
زمان انتشار: ۲۲:۳۱     ۲۶ اسفند ۱۳۹۳
گلر ذوب آهني ها تا زماني که به عنوان بازيکن فيکس براي اين تيم به ميدان مي رفت عملکرد خوبي داشت. او پس از چند بازي نيمکت نشيني دوباره به ترکيب ثابت برگشت.
به گزارش "ورزش سه"، رشید مظاهری در مورد بازی با پیکان گفت: بازی با پیکان خوب بود، اوایل فصل وضعیتمان به نوعی بود که بچه ها فقط به فکر باخت بودند اما الان اینطور نیست و روی دور برد افتاده ایم. هر بازی که جلو می رویم بیشتر به کسب سهمیه و موفقیت فکر می کنیم. وقتی برمی گردیم وبه دو سال قبل نگاه می کنیم یعنی زمانی که ذوب آهن در پایین جدول قرار داشت و شرایط خیلی سخت بود، همه کار می کنیم تا دیگر آن لحظات سخت را تجربه نکنیم. هدف دوم ما این است که بتوانیم بار دیگر به آسیا راه پیدا کنیم.

او در مورد 7 بازی باقیمانده ادامه داد: بعد از عید 7 بازی داریم که همه شان حیاتی و حساس هستند بخصوص دیدار با نفت، فولاد و استقلال که 3 امتیاز آنها واقعا برای ما از اهمیت زیادی برخورددار است. اگر قصدمان این است که بیشتر در جدول بالا برویم باید بیشتر امتیاز بگیریم. درست است که این امر سخت است اما ما هم ذوب آهن هستیم.

گلر سبزپوشان اصفهان در مورد انجام خطای پنالتی روی سعید دقیقی نظرش را اینگونه بیان کرد: نمی دانم چه بگویم خوشبختانه همه برنامه نود را مشاهده کردند و دیدند که حق با من است من نمی خواهم که حرف و حدیثی در این باره باشد و دوست ندارم که کسی در مورد این چیزها صحبت کند. خدا را شکر که آن صحنه پنالتی نبود و این قضیه هم ثابت شد.

این بازیکن در مورد درگیری اش با مهدی رحمتی گفت: هر اتفاقی که افتاده دیگر الان تمام شده و رفته، رحمتی بزرگتر من و احترامش واجب است.

مظاهری در پایان در مورد بازگشتش به ترکیب ثابت افزود: زمانی که من بازی می کردم در کل 2 تا باخت داشتیم و من فکر نمی کنم آمار بدی باشد. خدا را شکر می کنم که برای ذوب آهن تاثیرگذار بودم و پا قدم خوب بوده است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها